Χιονιζει… να πετασει κ το αεροπλανακι μου ομως πλιιιις

Πλισσσ θεουλη μου καλε να πετασει το αεροπλανακι μου αυριο χωρις ιδιατερη καθυστερηση και να ειναι και ασφαλες το ταξιδι μου και να φτασω μια χαρα στη κυπρο. Ξερεις οτι φοουμε τα αερπλανα..

Σε λλιες ωρες ξεκινω για το χρυσοπρασινο φυλλοοο….εμεινε μας να βαλουμε πλυντηρια, να καθαρισουμε το διαμερισμα και να πακετταρουμε… ατε περκιμον πετασει το κωλοπλανο στην ωρα του και ερτουμε οπως πρεπει…

τουλαχιστον αφου αποφασισα να μεν καμω τιποτε αλλο εκτος που το να διαβαζω, ασ διαβαζω εσσω μου….

Επισης καμε να κατσει διπλα μου ενας διμετρος κουκλος γκει και σινγκλ που θα μυριζει αρωμα και εν θα πινει κατα τη διαρκεια της πτησης.. και θα γυριζει να με θωρει και θα με πιασει στην κουβεντα και θα ανταλλαξουμε τηλεφωνα. ατε θεουλη μου. πλιιιιις. αυτα τα λιγα σου ζητω.

η εστω αν δεν κατσει κουκλος διπλα μου πλσ καμε να πιασουν τα χαπια τζιε να τζιμηθω 5 ωρες… ελα σε παρακαλω….

καμε να περασω ωραια στη Κυπρο, να καμω οση δουλεια πρεπει και να ρτω χωρις αγχος πισω…

One response to “Χιονιζει… να πετασει κ το αεροπλανακι μου ομως πλιιιις

  1. θα αφήσω κόμεντ δεν μπορώ, δεν γίνεται, βλέπω ποστ για 4 μέρες και λέω να μην σχολιάσω για να μην το ματιάσω αλλά δεν αντέχω άλλο!😛
    Φοάσαι τα αεροπλάνα? Καλά, μπορείς να κάμεις προσευχές να μεν ππέσει το αεροπλάνο… αλλά ο δίμετρος γκέι σίνγκλ, «αυτά τα λίγα»! Χαχαχα

    Λετ μι νόου να μεν ανησυχώ :p εκτός και αν είσαι στο νησι των Lost μουαχαχαχα😛

Σχολιάστε

