Γιατι εν μου απαντα ο Γκομενος?

εχω πολλα transcendental ερωτηματα. Τα παραπανω εν τα ιδια που το δημοτικο. Π.χ. Υπαρχει Θεος? Γιατι ειμαι στη Γη? Αν πεθανω που θα παω?

Στα 17 μου ομως εξεκινησα να γκομενιαζω και αυτο το ερωτημα με βασανιζει που τοτε.

«Γιατι εν μου απαντα ο Γκομενος?»  Σημερα, μετα απο 8 χρονια ερχομαι ξανα αντιμετωπος με το ιδιο ερωτημα. Ερωτησα τον γιογκα ινστρακτορ μου (να μου ζησεις μαναρι μου) τι να καμω αμμα με βασανιζουν τα ιδια ερωτηματα. και ειπεν μου να ανατρεξω στο παρελθον και να δω αν μπορει να μου δωσει απαντησεις.

Στο παρελθον ο γκομενος εν μου ειχε απαντησει γιατι:

στα 17 – εσπασεν η μοτορα του, η μανα του ηθελεν να πασιν να πιασουν νεα τσαντα μαζι

στα 18 – ειχεν τζιαι τζινοσ να καμει Α-λεβελ τζιαι ηταν αγχωμενος. ειχε μιιιτινγκ

στα 19¨- ηταν δουλεια, ηταν γυμναστηριο

στα 20 – ηθελεν να χωρισουμε και εν ηξερε πως να μου το πει, ειχεν εβρει αλλο

στα 21 – εμαστουρονε συνεχεια, ανακαλυψε οτι αρεσκουν του οι γυναικες

στα 22- ηβρεν αλλον

στα 23 – ηβρεν αλλον και ηταν διακοπες με τον αλλον

στα 24 – ηταν χανκοβερ, ηβρεν αλλον, εν τα εβρισκε μαζι του

στα 25 τι γινετε? εεεεεε?

2 responses to “Γιατι εν μου απαντα ο Γκομενος?

  1. OH MEN! Ούλλοι περνούμε που τούτες τις φάσεις? Αλλά πρέπει να έχουμε γκόμενο έννε? Εγώ που έχω wannabe-γκόμενους παίζει?😛

Σχολιάστε

