Διακοπες? Γιατι?

Αμμαν θελεις να σπουδαζεις 7-8 χρονια ετσι ενι. 3 χρονια το ΒΑ, 1 χρονο το ΜΑ, 3-4 χρονια το διδακτορικο.  Με αντρες με τιποτε, εχει ενα μηνα και με εξω με τιποτε. Σπιτι, για κανεναν καφε, ντινερ αουτ μια φορα την βδομαδα και κανει. Το Μονστερ εσπασεν με τζιαι ακομα εν μακρια τα βασανα μου. Μαλλον εν καμμω για ακαδημαικη καριερα ειλικρινα.

Κυπρος μετα τα χριστουγεννα.  Εχω ενα γαμοπρογραμμα ως τα τελη του Μαρτη, αν θελω να μπω για διδακτορικο τζιαι να χω τζιε μιαν ελπιδα για υποτροφια. Ιδαλλιως χωρις υποτροφια θα αναγκαστω να καμω δανειο που την τραπεζα γιατι ειπα στους γονεις μου οτι θα μου ξαπολησουν τ’αρχιδια τον Σεπτεβρη (εντ βαις-βερσα).

Τωρα ειπα να καμω κανεναν διαλλειμα που το διαβασμα. εννα παρω βιβλια στο χρυσοπρασινο φυλλο γιατι αναγκαστικα θα πρεπει να κλειστω μεσ’το γραφειο να καμω δουλεια… Αγιε μου Βασιλη φερε μου επνευση τζιαι αυτοελεγχο.  Αν δεν μπω για διδακτορικο θα παω Βαρκελονη για δευτερο μεταπυχιακο η θα παω πισω Ιταλια για δουλεια [μετα το 3μηνο κλαματος απογοητευσης].

Για οπιον ενδιαφερετε για τα προσωπικα μου, εν παιζει τιποτε, εχτος που τον πενταδαχτυλο. Κανει.  Κλειστο λογο διαβασματος τζιε καθολου ορεξης. Τοον Απριλη ξεκινω τζιαι εναν κκορς για μπευσικ γιογκα ινστρακτορ και πρεπει να κοψω το καπνιμα.  Μεχρι τον Απριλη θα πελλανω στη γιογκα τζιαι στο διαβασμα. Αν θελει να ρτει ασ ερτει εγω εν προκειται να το γυρεψω. Θελω καμιαν ρατσα περιεργη. Κανεν θαυλανδο? επιαμεν σε εναν θαυλανδεζικο εχτεσ τζιαι ηταν τοσον ωραιος ο μπαρμαν.  εχο εναν θαυλανδεζο στο γιογκα γκρουπ μου που εν τζιαι τζινος πουρεκκος.

Ιντα καλα.

Σχολιάστε

