Και αλλα κλισε

Ουφφου. Εννα το πω το παραπονο μου. Τους τελευταιους 6 μηνες εγνωρισα παραπανο αντρες απο οτι ειχα γνωρισει 5 χρονια μαζι. ΕΝΑΝ ανθρωπο της προκοπης ομως?

(ακουλουθει μουρμουρημα).

Εβαρεθηκα να ειμαι μονος μου, εβαρεθηκα να ζω μονο για μενα, θελω καποιον να μοιραστω τη ζωη μου, να ειμαι χαρουμενος, να τον καμω χαρουμενο, θελω αγαπη, να μοιραζουμαι. Εν θα με πιασει το νταουν – εν ειμαι ο τυπος που βαζει καταθληπτικα τραγουδακια για να μιζεριασει (εχουμε και διαβασμα) – εξερεση ο θηβαιος. αχ.

 

αλλα ναι…. εδιαβασα τζιε ενα τελια καταθληπτικο βιβλιο, το story of the night: a novel, του colm toibin.

εγνωρισα ενα παιδι σημερα… στρειτ, φιλος φιλης. εκολλησαμεν απιστευτα, ηταν πολλα ευαισθητος, εξυπνος, χαρουμενος, με κατι πανεμορφα ματουθκια ουλλο γλυκα. εθελα να τον πιασω αγκαλια τζιαι να του χαηδεφκω τα μαλλια του – αλλα οκ – περιοριστηκα στο να του κερασω ποτα, χεχε. ειρωνια – ειμασταν για τσιαρο και καποιος μας ειπε οτι ειμαστεν πολλα ωραιο ζευγαρι.

 

Εφκηκα ραντεβου προχτες με εναν τυπακι… παστα 30, σκουρο ξανθουι με μπλε ματια. αρεσεν μου πολλα, εκαμεν με τζιε γελασα – το πιο σημντικο πραμα ισως, να με καμει να γελω- ελκυει με απιστευτα να με καμει καποιος να γελω, εν απιστευτο συναισθημα, ειδικα για πρωτο ραντεβου. εγελασαμεν καμποσο, ηπιαμεν καμποσο , εφιληθηκαμεν και επακκεταρα τον για το σπιτι… αυριο θα ξαναβρεθουμε…υαλι υαλι (σιγα σιγα )…. ας δοκιμασουμε και το αργα να δουμε ινταλως ειναι. εννα τον βασανισω λλιο, τζιαμε να περιμενει… οι πως τζινος εν θελει να περιμενει βασικα… εν για χαρτωμαν ο τυπος παντως.. ο,τι θελεις να παρεις της μαμας σου¨- καποιον εξυπνο, αρκετα ομορφο, ευκαταστατο, με δικο του σπιτι. εν ξερω αν θελει μωρα – αλλα νταξει εν βιαζουμε χεχε. Εχω μιαν υποψια οτι παλε μια τρυπαν στο νερο θα καμω, οπως τα τελευταια 3-4 χρονια.

Υπομονη.  εχω τοσο πολλη διαβασμα που τισ παραπανω φορες καμω οτι εν νιωθω ποσο μονος μου ειμαι. εν ηβρα και κανεναν ατομο της προκοπης για φιλιες – εν ειμαι ουτε γω το πιο ευκολο ατομο.

Ο γουελ. παω για ναννι. εν 6 δαμε. αυριο εχει καφε και ψωνια, να χουμε και τιποτα να βαλουμε με τον αρχιτεκτονα.

3 responses to “Και αλλα κλισε

  1. Από τις πρώτες κι όλας προτάσεις σε καταλαβαίνω (αλλά προφανώς τα δικά μου τα βάσανα ακόμα να ‘ρθουν)
    «Εβαρεθηκα να ειμαι μονος μου» Τζαι εγώ!
    «εγνωρισα ενα παιδι σημερα… στρειτ» γαμώτο… το έζησα και εγώ, και ιδιαίτερα το χαρακτηριστικό του να μας πουν ότι είμαστε ωραίο ζευγάρι!
    Για το τυπάκι βασάνιστον, νοου προπλεμ, αλλά ναι προσπάθησε έστω να μην κάνεις μια τρύπα στο νερό…Τωρά δεν ξέρω για την μάμα σου αλλά αν της έλεγα ότι βρήκα κάποιον «έξυπνο, ευκατάστατο» θα πάθενε καρδιακή (ένας άλλος ωραίος τρόπος να βρω τον νοσοκόμο της καρδιάς μου)
    Ας επικεντρωθούμε στα μαθήματα μας νομίζω, εγώ όταν διαβάζω δεν θυμάμαι την μοναξιά μου

  2. Α δεν σου ‘κανα καλό ποδαρικό! Υπόσχομαι δεν θα ξαναγράψω πρώτος σχόλιο!😛

  3. Γεια σας! Ίσως αυτό το σχόλιο δεν ανήκει εδώ σε αυτό το μπλογκ γι αυτό δεν θα πω πολλά σε πρώτη φάση και θα συνεχίσω μόνο εάν έχω την άδεια σου.
    Χρειάζομαι λοιπόν βοήθεια όσον αφορά ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο ο οποίος πιστεύω ότι είναι γκέι αλλά δεν μου έχει πει κάτι ώστε να είμαι 100% σίγουρος.
    Επειδή είναι κύπριος (και γω ομοίως) πιστεύω πώς μπορώ να το συζητήσω με σας. Δεν ξέρω πώς να τον προσεγγίσω για να του μιλήσω και δεν θέλω να το ξέρω από περιέργεια αλλά καθώς είναι πολύ κοντινό μου άτομο θέλω να του πω ότι είμαι δίπλα του (ξέροντας ότι σε μια κοινωνία όπως της κύπρου θα είναι δύσκολο γι αυτόν) σε ότι χρειαστεί.
    Επειδή εγώ δεν είμαι γκέι ούτε έχω γνωρίσει κάποιον που να είναι (ή τελος πάντων που να το ξέρω ότι είναι) μπορεί να φαίνονται κάπως προσβλητικά κάποια πράγματα που λέω αλλά δεν το εννοώ έτσι.
    Αν μπορείτε να το συζητήσουμε θα με βοηθούσε πολύ έστω και από e-mail.
    Και τέλος λες στο μπλογκ ότι είναι ανώνυμα αλλά για να κάνω σχόλιο χρειάζεται όνομα και e-mail!
    Έτσι έκανα αυτό το λογαριασμό προς διατήρηση της ανωνυμίας μου. (απλώς ένα σχόλιο είναι μην θυμώσεις με αυτό)

Σχολιάστε

