Εκατουρήσαν μας!!

Βγαινω εξω που λετε προχτες… Πεμπτη… οι χαρα της μεγαλοπουλης ειναι οτι μπορεις να βγεις σχεδον καθε νυχτα αν θελεις, ή βασικα ειναι πως οτι νυχτα και να καμεις ορεξη να βγεις, σιγουρα υπαρχει καπου να παεις!

Που λετε… βγαινω εξω την Πεμπτη και εκει που ειμαι με μειρκους φιλους σε ενα κλαμπ…εμφανιζεται ενας κυριος τον οποιο θα ονομασουμε Ριχαρδο. Τον Ριχαρδο τον ειχα ξαναδει και ειχαμε ξαναμιλησει γιατι ειναι μανατζερ της αγαπημενης μου μπυραριας. Δε μου ειχε ξαναμιλησει βεβαια απο τοτε που με ειδε να να κανω extreme ανταλλαγη σαλιου με τον Ιωαννη ακριβως εξω που τη μπυραρια πριν 2 βδομαδες.

Ερχεται την Πεμπτη ολο χαρα και ναζι με πιανει στην κουβεντα και αρχιζουμε να κανουμε διαγωνισμο ποιος θα κερασει περισσοτερα σφηνακια βοτκα… αυτο συνεχισε μεχρι τις 4 το πρωι. Ηταν και δυο πολυ σπαστικα κυπριοπουλα τα οπια μας εβλεπαν συνεχεια τζιαι εσχολιαζαν (λες και ειμουν Λευκωσια παλε) και ειπα να τους δωσω τροφη για κουτσομπολιο τζιαι ξεκινω να πελλαριζω με τον Ριχαρδο.

Ο Ριχαρδος πριν με φιλησει λαλει μου «τωρα εχωρισα, ειμαι παντρεμενος με τον αντρα μου και ακομα μενουμε μαζι γιατι εχουμε μαζι υποθηκη, και ειμαι σε πολλα περιεργη φαση, εν θελω να καμω τιποτε με κανεναν». Εεε σε καποια φαση εφιλησα τον και εφιλησεν με τζιαι τζινος αλλα ειπαμε να το αφηκουμε τζιαμε. Ετσι σαν καλος Αγγλος τζεντλεμαν (τρομαρα του) εσυνοδευσε με μεχρι το σπιτι μου (ηταν κοντα που το δικο του), τζιαι στην εξωπορτα μου λαλω του «σιουρα εν θελεις να ρτεις πανω?’. ΠΟλλα ωραιο μωρο ο Ριχαρδος, ψηλος, ωραιο κορμι, καστανο-κοκκινο μαλλι, καφε ματακια τζιαι εναν ωραιο κορμουι, επειδη παιζει τεννις οπως εμαθα μετα.

Ερκετε πανω ο Ριχαρδος… Εγινην ο χαττας/η ζημια σε πολλα καλο επιπεδο, και ας ειχαμε πιει αρκετα. Ειμασταν και οι δυο πολλα κουρασμενοι, ειχαμε πιει, εκαμαμεν τζιαι σεξ τζιαι ειπαμε να τζιμηθουμε αγκαλια – εποτζιμηθηκαμε μαζι βασικα….

Ξυπνω το πρωι… και ειχε μια λιμνουλα στο κρεββατι. What the Faaaak λαλο του. Γυριζει θωρει με, «ου γαμωτο νομιζω εκατουρησα πανω μου σαν ετζιμουμουν!».

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Λαλει μου «σορρυ πρεπει να φυω εχω δουλεια σε μιαν ωρα και πρεπει να παω σπιτι ν’αλλαξω κ.τ.λ see you around». Tζαι φεφκει.. μες τη ψυχρα.

Γυριζω θωρω το κρεββατι εν το πιστεφκα… εκατουρησεν μου σαν ετζοιματουν…ειχε με και αγκαλιτσα ολο το βραδυ το καλο μου, οποοτε οπως ειπεν και ο κολλητος, «εμαριναριστηκαμε» μεσα στην κατουρα του ενα βραδυ.

Κυμματα αηδιας και σπαστικου γελιου με πολλυ πονοκεφαλο και σοκ! ΝΑ καθαριζω, να τρυφω, να πιτω ντεττολ παντου, να ξιτιμαζω τζιαι να γελω παλε.

Ενα μικρο ναδιρ στη ζωη μου… το πρωτο βραδυ που με κατουρησε γκομενος, και εσυκωστηκε τζιαι εφυε στη ψυχρα, χωρις ενα συγνωμη, χωρις καν να πιασει το το τηλεφωνο μου.

Αλλα… ξερω που δουλεφκει. Θα παω να του παρω δωρο μια παννα ειλικρινα. Που να το πεις?????

9 responses to “Εκατουρήσαν μας!!

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    τον ποδκιαντραπο
    χαχαχαχαχαχαχαχ
    μα να φυει ετσι,ουτε καν χωρις να σου τανεισει να αλλαξετε/πεταξετε σεντονια

  2. xexe :)) Eilikrina de 8a i8ela na imoun sti 8esi sou. Yia3 aspoume!!!!

  3. hehe dld epeirakse se pou en ezitise to tilefwno sou?

  4. δεν λες καλα που δεν εκανε τα ‘χοντρα του»

  5. Welcome back για αρχή!
    ΌΟΥ ΜΆΙ ΓΚΟΝΤ κατά δεύτερον! Συνεχίζω με το ΙΙΙΙΙΟΥΥ! Και τέλος, Ναι αγόρασε του πάνες!😛

    Εν μπορώ να το συνειδητοποιήσω, δεν νομίζω να γελούσα, ζηλεύω το κουράγιο σου!!!

  6. kai dierotoumoun giati den egrafes toso kairo…

    Mallon perimenes kati fovero na sou simvei…

    nomizw pos sou sinevi

    Akou ti tha kaneis: tha pas na ton evreis stin doulia tou , kai tha tou petaksis to poio katw sta moutra:

  7. Eyxristw gia tin simbarastasi ston ‘igro’ moy agona» loool. En toy egorasa pannes telika! Asta eida ton tzie epatha. Giax to katoyrima alla polla wraiow o KatoyriS. To prohgoumeno Sabbato efilithikamen sto club. Alla spiti MOY en ton ksanafernw. Na pamen na katoyrisi sto diko tou to krevati!!!!

  8. αγαπημένη ατάκα το «εμαριναριστήκαμε»!!! πολλά ΛΟΛ
    πάρα πολλά λαλώ σου!!

    και εννοείται ΙΟΥ!

Σχολιάστε

