Ειμαι ενας μετριος στη μετρια Κυπρο.

Ειμουν κλειδωμενος σπιτι ολη μερα σημερα. Τι απαισιο πραμα. Εν προκειται να καμω εγκλημα μονο τζιαι μονο για να μεν βαλουν ποττε φυλακη. Αναγκαστικα επερασα την και μεσα στα σκοτεινα, με τα φωτα σβηστα, χωρις ηλιο – τζιαι χωρις τσιαρο! Γαμημενη ημικρανια. Τωρα που ειμαι καλυτερα, τζιαι μιας και εν εφκηκα εξω, ειπα να γραψω κανενα ποστ, γιατι εχω το μπλογκ ψιλο-παρατημενο που τη μερα που ηρτα Κυπρο. 

 

Οχι πως εχω και τιποτε φοβερο να γραψω. Η Κυπρος, σε αντιθεση με τον Διασπορο μας για παραδειγμα που παθαινει ΤΟ emotional ανακατωμα, εγω ερκουμαι Κυπρο τζιαι  σταματω να νιωθω. Απλα εν δουλεφκει ο εγκεφαλος μου, ουτε τα συναισθηματα μου. Βρισκω τα ουλλα μετρια, αδιαφορα, οπου παω περνω καλα, αλλα καλα, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο. Καλα. Εν υπαρχει τιποτε που να με ενθουσιαζει.

 

Βεβαια φταιω και γω που οποτε ερτω Κυπρο, κανω τα ιδια πραματα. Ως τζιαι ο καινουριος γκομενος μου φαινεται βαρετος, τζιαι ολο και κατι μου θυμιζει – εξαναζησα τουτη τη φαση. Οι φιλοι μου τα ιδια, οι γονεις μου τα ιδια, η Κυπρος μας παντα ιδια… Εγω εν σταματω να τρωω, βαρκουμε να παω γυμναστηριο τζιαι απλα περιμενω ποτε θα παω πισω στην Αγγλια να γινω ανθρωπος και να σταματησω να παιζω το ρολο της βουλιμικης αμοιβαδας σε σουρεαλ σκετσακι.

 

Εφκηκα τζιαι ενα «ραντεβου» προχτες. Ενας φιλος καποιου φιλου καποιου φιλου μου (αν ειναι ποτε δυνατον) που ειχα φαηθει να γνωρισω. Επιαμεν για ποτο. Πτωχη, ω πτωχη συζητηση. Εσυγκεντρωθηκα στα μαθκια του τα ομορφα τα γαλανα  τα ανεκφραστα, στο χαμογελο το λευκο, που εν ελαλε και τιποτα τελικα. Ε ηπιαμεν 2 ποτα, επιαμεν σπιτι μου, εκαμαμεν και ενα μετριοτατο κρεββατι και εστειλαν τον σπιτι του να πιει τις πρωτεινες και την κρεατινη του.

Εβαρεθηκαν τον ως και που εκαμαμεν σεξ.  Ως και το σεξ εκαμεν το βαρετα. Αν ειναι ποτε δυνατον. Τζιαι λαλι μου ουλλο ναζι, μετα που ενα 2ωρο με το κουντημα… «εννα σε δω το Σαββατο αν παμεν κανενα Πλιν 2?». «Ε.. αν παμε.. θα με δεις», λαλω του. Επιαεν το μηνυμα τζιαι ετσι ο κυριος Μετριος εφυεν που το σπιτι μου ψιλο-αγκρισμενος. Χεστηκα.

 

 

Αααα ο καινουριος εμπασε νερα. Θα τα γραψω αυριο γιατι νυσταζω απιστευτα. Και θα απαντησω και στα σχολια σας. Ευχαριστω πολλα παντως για την υποστηριξη και τα σχολια. Ααα εν τομεταξυ διαβαζω ακομα πολλα μπλογκς απλα εν βρισκω τι να σχολιασω. Επεθανεν ο εγκεφαλος μου.  Συντομα θα ειμαι πισω Αγγλια και ελπιζω να εχω και τιποτε πιο αξιολογο να πω… αφου θα νιωθω και κατι πιο αξιολογο. Προς το παρων… ουλλα μετρια στη Κυπρο, τη μετρια.

10 responses to “Ειμαι ενας μετριος στη μετρια Κυπρο.

  1. Ήρτεν ο καιρός να φύεις ρέ φίλε, έν σε σηκώννει το κλίμα. Φαίνετα οτι τα πράματα που σε ανεβάζουν έν τα έσιει η πατρίδα -τουλάχιστον όι ακόμα. Εγώ επήαιννα για πολλά χρόνια στην κύπρο τζιαι εγίνουμουν φυτό, έν εθώρουν τίποτε, λήθη κανονική. Έν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά εγώ εν μετά που τα 33 μου που άρκεψα να ‘θωρώ’ πράματα να με ικανοποιούν όπως τη φύση τες ελιές τα χωράφκια τα κύμματα. Ξαφνικά ενθουσιάστηκα. Ήρτεν απότομα.
    Αλλά καταλαβαίνω σε απόλυτα.

  2. είσαι σίουρος ότι εν τοπολογικόν το πρόβλημαν;

  3. «τριπτάνη» αγαπητε, θα σε σωσει.
    στη γραφει γιατρος, την παιρνεις και ησυχαζεις. εχει και σπρευ για τη μυτη.

    μια συμπασχουσα

  4. prasini neraida…. τι ειναι η (το?) τριπτάνη? εν φαρμακο? πες πες, για πιο πραγμα εισαι συμπασχουσα?

  5. διασπορε…εχεις πολλυ δικαιο. αν ημουν 30κατι με οικογενεια, κοπελλουθκια.. νομιζω θα ηταν μια χαρα οι διακοπες Κυπρο. εγω ειμαι 24. Τωρα νιωθω ακριβως ληθη κανονικη. Διαβαζω τις αναρτησεις μου που πριν να ρτω Κυπρο τζιαι λαλω, αμαναμου μα ποιος εγραφε τζιαι ποιος εζουσε τουντα πραματα.. Εν ωραια τα κυμματα, εν ωραια η θαλασσα, αλλα εν θελω γαληνη τζιαι ηρεμια, θελω φασαριες… εν αντεχω τις διακοπες για πανω που μια βδομαδα !

    Ασερα.. εν συνδιασμος νομιζω. Δεν ειναι μονο τοπολογικο το προβλημα σιγουρα.. αλλα εν προφτανω να καμω adapt στη Κυπρο… επισης εν εχω με ιδαιτερα μεγαλο κυκλο δαμε, τζιαι βαρκουμαι πολλα να καμω διακοπες (τουλαχιστο ετσι διακοπες) ο γουελλ… καρτερω να με καλεσεις Αλπεις χεχεχε¨)

  6. ααα εν για τις ημικρανιες… εεε δυστυχως εν πινω φαρμακα, εχω (υποτιθεται) alternative medicine. δηλαδη αν εχο πονοκεφαλο, θα παω για ρηφλεξολογια και θα αλλαξω τη διατροφη μου. κατα τα αλλα ομως καπνιζω χαχα.

  7. ναι, φαρμακο.εχω χρονιες ημικρανιες κ σωθηκα.
    ρεφλεξολογια και τσιγαρο?!

  8. ευτιχως δεν εχω χρονιες ημικρανιες… εε τι να κανω? πινω, καπνιζω αλλα κανω υγιεινη διατροφη και παω γυμναστηριο. χεχεχε. οταν εχω ημικρανιες ομως ειναι πολυ δυνατες.. σπανιζουν ομως. ευτιχως που βρηκες κατι για να νιωθεις καλυτερα!

  9. αυτο με τη φωτοφοβια σου…δεν ξερεις ποσο σε νιωθω.
    ο γιατρος μου μου ειχε πει πως πρεπει να παιρνεις φαρμακο μολις πρωτοξεκινησει η κριση.
    ειχα δοκιμασει κι εγω εναλλακτικα πριν χαπακωθω αλλα δεν….

  10. η φωτοφοβια ειναι οντως απιστευτη. εγω δε μπορω καθολου το φως οταν εχω ημικρανια. ουτε το φως, ουτε το θορυβο, ουτε τον αερα, ουτε να καμει ζεστη, ουτε να κανει κρυο, τζιαι καποιος να σκοτωσει το 5χρονο που φωναζει. χεχεχε.
    ναι εν καλα τα εναλλακτικα αν δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα. δοκιμασε και χειροπρακτικη εν τω μεταξυ (αν δεν εχεις δοκιμασει).. εμενα με βοηθησε πολυ. χ

Σχολιάστε

