Κυπραιοι.. α ρε απαισια πλασματα [!]

Αηδια. Ο τροπος συμπεριφορας των Κυπραιων, εν αντεχουντε αλλο. Υπαρχουν και εξερεσεις και γενικοποιω τωρα , τζιαι εν μονο μια μεριδα των Κυπραιων (σκατα) και ξερω το αρα leave my balls alone.

Αππωμενοι, ψευτο νεο-πλουτοι, απαισιοι. Θα μπορουσα να καμω λιστα με ολους τους λογους  αλλα εν προκειται.  Συνδιαζουν την απιστευτη υποκρισια με μιαν ολοφανερη ηλιθιοτητα τζιαι εναν υπεροπτισμο που θελω να καμω εμετο. 

Εν πολλα αμορφωτος ο κοσμος δαμε. Χωρκατιλλικια με τα αυτοκινητα, τα ρουχα, τα σπιτια. Η μουττη τους ως τζιπανω. Εχουν μονο μια κωλοτρυπιδα αλλα γνωμη για τα παντα, κριση για τα παντα και νομιζουν πως μπορουν να κρινουν τα παντα.

Επιαμε Ζοο … τι αηδια ο κοσμος θεε μου. Εν ξερουν καν πως να διασκεδασουν… so up their own asses.. κομπλεξαρισμενες γκομενες και μικρο-τσουτσουνες κρυφαδερφες. Τα ματια τους εν εχουν ζωη μεσα τους, εν ουλλα πεθαμενα μεσα τους.. ειδικα η γενια μου των 25αρηδων με 30… εν εντελως διαλυμενοι, κενοι. εν εχω πολλους φιλους δαμε Κυπρο, γιατι οι φιλοι μου σπουδαζουν εξωτερικο τζιαι εν ερκουντε σχεδον ποττε, τζιαι καλα καμμουν.

Μετα οι ψευτο-χιππηδες, αλτερνατιβ τυποι… αλλη αηδια. Εν ακριβως το ιδιο μοτιβο με αλλη εμφανιση.

Ο στανταρν χωρκατος που ζει κοσμαρα του, εν ξερει τι του γινεται.

Κρινουν, κρινου, σχολιαζουν, Κακεντρεχεια παντου και , χαιρεκακα πλασματα.

Η παλαβη γενεκα σημερα που εν την ηξερα καν σχεδον, ειχε το θρασος να γυρισει να μου πει «μα τι καμεις με τουτον».. για τον καινουριο μου γκομενο. Επειδη ο τυπας α) εν ξενος β) εν προσχαρος, χαμογελαστος, ομιλητικος ευγενικος. Εν εναν μαλαμα ο ανθρωπος τζιαι  η γκομενα εν εσταματησε να σχολιαζει, τζιαι εμενα τζιαι τζινον. Ρε κουμπαρε, αφησμε ησυχο να καμω τι ζωη μου, ΤΙ ΣΕ ΚΟΦΤΕΙ τζαι με πιο δικαιωμα να σχολιαζεις αβερτα? Εγω εσχολιασα που ησουν ντυμενη χαλια, που τα δοντια σου εν κιτρινα, που εφαινετουν η ριζα? Οχι… γιατι εν με κοφτει, τζιαι για να σε σχολιασω τωρα δαμε, και που το μπλογκ μου και μονο, εκαματο επειδη ενεβριασες με.

Παντου αδοια ατομα, κενα, γεματα κακια. Καλα σου ειπεν η αρφη σου ρε Κυπρολεων οτι ο κοσμος στην Κυπρο εν κακος. Εν ειναι ετσι αλλου ο κοσμος, τσιαι ξερω το γιατι εζησα σε 4 διαφορετικες χωρες τζιαι ειχα την τυχη να καμω τουλαχιστον καμια 25αρκα ταξιδια που τα 15. εν τζιαι λλια που λαλω. Εχω φιλους που αλλου.. νιωθω ξενος δαμε, ασχετος, εν κολλω. «Μα ειδες την τι φορει, μα ιδες την τι καμει, μα σπουδαζει τζιαμε» κ.τ.λ κ.τλ ad nauseam.

ΑΑααα. τζιαι η ξενοφοβια η απιστευτη. Ο γκομενος ο καινουριος εν ξενος αλλα εχει 2 χρονια που εν Κυπρο τζιαι μιλα απιστευτα καλα ελληνικα. Το κουτσουρον, το σκουλουτζιη, το ξυλο το απελεκυτο ιντα μπου ξερει?  Που εταξιδεψεν, που επιεν, που εμεινεν δαμε τζιαι ο νους της εν εναν πραμαν κλειστον, αχρηστο.

Αζουλααα γαμωτο. Εν η ζηλια που τρωει τους Κυπραιοους και ο κομπλεξισμος. Ο καινουριος  μου φκαλλει σου μιαν απιστευτη καλωσυνη, παντα με το χαμογελο του, εμιλησεν σε ουλλους οσους ηταν μεσ’την παρεα, τζιαι τζινοι εγραψαντον κανονικοτατα τζιαι εσχολιαζαν τον συνεχεια τζιαι που πανω τζιαι ΕΓΕΛΑΝ η γκομενα μπροστα του.

Εν ξερω καν τι βρηκε να σχολιασει η τυπισσα. Ισως την ελευθερια που εχουμε, το οτι ημαστεν καλλιτεροι που τζινοι τζιαι χαρουμενοι με την ζωη μας και τους εαυτους μας νεβριαζει την. Ο Κυπραιος εν αντεχει την χαρα του αλλου.

Εκαμεν τον καινουριο να νιωσει πολυ αβολα, και εμενα ακομα χειροτερα. Η τυπισσα φυσικα δεν ηταν φιλη μου, εγω απλα εφκηκα με καποιους γνωστους του κολλητου μου. Αλλα παλε. Εθελα τον να περασει καλα.

Ενας πουρεκκος γαμωτο. Τζιαι εφιλησεν με τζιαι μεσ’την μεση του δρομου ποξω που το Ζοο. Στο βιλλον μου οπως εθωρεν. Στο βιλλο μου τι σκεφτουντε. Αλλα μεν μου χαλατε την φαση μου. Μαυρογεριμοι, ατζιαμηες.

Ατε ρε. Eat shit and die ρε!

Ον α μορ ποζιτιβ νοουτ… ο καινουριος ενθουσιασεν με, τζιαι ενιωσα τη ψυχη του να αγκαλιαζει τη δικη μου. Εν πολλα ζεστος ανθρωπος, με εναν απιστευτο χαμογελουι τζιαι καμει τζιαι γελω συνεχεια, εχει μιαν αθωοτητα. Φεφκει που Κυπρο και μετακομιζει Αγγλια.. εν αντεχει ουτε τζινος τους Κυπραιους. … Αχ θεε μου.

13 responses to “Κυπραιοι.. α ρε απαισια πλασματα [!]

  1. well, yes, τούτη εν η ζωή μας, να σχολιάζουμε…

    Εδώκες πολλήν σιμασίαν ομώς! Χαχα. Στο βίλο σου, ακριβώς. Πκιαστον γκόμενο τζαι χαρήτε. Μεν τους κρίνεις τζαι μεν νιώθετε άβολα. Να κάμετε χάζι με την ασχετοσύνη τους/μας

    Αλόχα! Βίβα λα ίνγκλαντ! Ντάη κακεντρεχής!

    Υ.Γ. Αζουλεύκω πολλά τις εμπειρίες σου. Ζεις με την ψισσή σου.

  2. ΕΦΙΛΗΣΕΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΟ??????????

    Θα πεθάνω από την πίκρα μου, πάω δεξιά και αριστερά σαν την γιαγιά που μοιρολογά…. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ

  3. εμενα παφο 2 χρονια.
    οι χωρκοι με πελαναν ,κακοι,ζηλιαριδες,κομπλεξικοι,αγενεις
    το τι κακιες μου καναν δεν λεγετε
    αλλα ολα εδω πλερωνονται
    πριν φυγω ξετσουτσουνισα τους αντρες απο 2 κοτε που ειχαμε στην δουλεια

    φυγε μακρια καλο μου!
    ειναι πελοι,ζαβαλοι

  4. re file men to skeftese polla tzai enna katantiseis san tzeinous. kalin ipomoni se mas pou enna meinoume kipro mia zoi

  5. na men asxoleisai me etsi istories giati xaloun tin diathesi sou tziai dineis aksia se anthropous pou en iq patata. tosa kseroun tosa leoun eksallou.

  6. Μεν βαλεις τον νου σου γιατι πεφτεις τζιαι συ σε αλλα επιπεδα.Καμε τζεινον που νομιζεις τζιαι νοιωθεις καλα τζιαι μεν σε κοφτει ιντα μπου λαλουν.Καμνω το τζιαι γω που τα 17.Κανει τους ουλλους

  7. (lol ithaki-man)

    είπες τα έτσι όπως ένη φίλε. Εγώ έshει τζιαιρόν που λαλώ ότι χώρκατος, ακαλλιέργητος, απελέκητος τζι αμόρφωτος ΕΝΝΕΝ τζείνος που κατάγεται που χωρκό ούτε τζείνος που οδηγά διπλοκάμπινο. Ούτε καν τζείνος που βάλλει το τρικό μέσα που τη ζώνη. Χώρκατοι τζιαι άχρηστοι εν τούτοι ούλλοι που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι εν υπεράνω. Με τες αυτοκινητάρες, όπου βάλλουν τα μωρά πίσω τζιαι αφταίννουν τον πούρο, τα ρούχα τα ακριβά (ενώ να φαν εν έχουν), την άρνηση να σουστούν στο άκουσμα της μουσικής, το βλέμμα το αφυψηλού, τα παντελόνια τα καλά τζιαι τα παπούτσια τα κλειστά σε beach bar… εμετός, ιντήτ.

  8. Συμφωνώ ότι η κοιωνια μας υποφέρει και έχει σοβαρά προβλήματα. Έχουμεν ενα σωρό αππωμένους χώρκατους αμπάλατους που ο νους τους εν αξίζει ούτε μια λίρα. Έχουμε όμως και ανθρώπους έξυπνους, καλοσυνάτους, γλυκείς ξεχωριστούς, πολιτισμένους και χαρούμενους. Απλά ίσως γιατι εν ούλλα τα πιο πάνω, να μεν διαφημιζονται και να μην φαινονται οσο οι πρωτοι. Η Κύπρος, έσσιει τα κακά αλλά και τα κακά. Εν στη κρίση τζαι το χαρακτήρα του καθενός να κρίνει τζαι να αποφασίσει ποια υπερισχύουν. Προσωπικά αγαπώ τόσο πολλά τουντη χώρα, που πονώ. Αγαπώ τζαι τους κατοίκους της, και τους μεν και τους δε, όπως αγαπας τον εραστη σου με τες αδυναμιες του.
    Πιστευκω αμαν καποιος εβρει τη γωνια του τζαι τον τοπο του σε μια χωρα (ειτε εν η δικη του ειτε εν καποια αλλη, καμνει τζαι λιον τα στραβα μμαθκια στα ενοχλητικα τζαι απολαμβανει τα θετικά. Προς το παρον μαλλον εν ηβρες ακομα τον τοπο σου στην Κυπρο, σου ευχομαι ομως καποτε να τον εβρεις, τζαι τοτε εν θα προσεχεις τοσο πολλα τα αρνητικα-τους Κυπραιους τους αμπαλατους στην περιπτωση σου-)

  9. «ΤΙ ΣΕ ΚΟΦΤΕΙ τζαι με πιο δικαιωμα να σχολιαζεις αβερτα?»

    με τι λογική του ανθρώπου που δεν έχει ζωή και μόνη του έγνοια είναι τι κάμνουν οι άλλοι, δυστυχώς! σε αυτό το τομέα, cyprus sucks!

  10. Είδα μεν τσάι τους ξένους,μάνα μου όπου Παεις εσείς τσσαι ανθρώπους εσείς τσάι παλιανθρωπους,δεν εχει σημασία η εθνικότητα,δεν ειναι έτσι όλοι οι Κυπραίος και ντροπή σου που τό προβάλλεις λες και όλοι σε μια χώρα ειναι το ίδιο πράγμα,το χωριάτικο,το αναίσθητο,το ασυνείδητο υπάρχει σε όλες τις χώρες,ειναι θέμα ανθρώπου όχι χώρας,είδαμε και αυτούς που πανε έξω και έρχονται και το παίζουν ξένοι,καλύτερα χωριστός παρά κομπλεξικός!ζητω η Κύπρος και οι χωριανοί ακομπλεξάριστοι της!στο κάτω κάτω αν δεν σου αρέσει που εισαι Κύπριος όντα μένεις εδω και μας ανέχεσαι;α!ξερω γιατι!γιατι σαν την Κύπρο….ΕΝ ΕΣΣΙΕΙ!!!!!!!!!!!

  11. Evi συμφωνώ!!!!!κυπρος ΟΛΕ!!!

  12. Ke apo ton title pou doses Paei na pei oti ke esi apsis io,plasma afou use kipreos!!!!xe!!!simfono me evi!koinos katse tin mappa xame,eidame ke tous kenous!!!!

  13. An den sou areskoume file mou alaxe xora,kapou exis dikeo omos to para kanis,ki esi ise kipreos sto kato kato!den ime oloi Etsi!!!

Σχολιάστε

