μπιπ-μπιπ, μπιπ…-μπιπ……..μπιιιιιιιιιιι!!!

Ο εγκεφαλος μου αργοπεθαινει…Πατατες πουρε…ζζζζζ.

Διαβαζω λογοτεχνικα βιβλια με δυσκολια…

‘εν πολλη ζεστη’… η αγαπημενη μας φραση καραμελλα..

‘Ζιαρκα..Οτσιεν ζιαρκα…για νι μαγκου’…λαλει τζιαι η  Ρωσσοειδης κοπελλα που μας καθαριζει το σπιτι

Ζζζζ…. Συμφωνω καλη μου.

Σεξ? Οχι, δε θα παρω ευχαριστω..il fait chaud…merde… (πελλαρες, παλε εν αντεχω)

Αν τζιαι σκεφτουμε το σεξ… με σενα, με τζινον, τον αλλον. Να μας ζησουν οι παραλιες και οι μονοκυτταροι αντρες-αμοιβαδες. «Μμμμ. Εν πιρα.. Θελω να σου γλυψω τους κοιλιακους σου…Μμμ». Εγλυψα τους τελικα. Μολις ηρτα εφα..φαη ξαναβρασμενο μεστο microwave που τα περσι.. Ιντα να καμουμε…

Εσυ κυριε γκομενε που εν εσταματησες να με θωρεις εχτες στην παραλια…Γιατι εν εκοντεψες μανα μου?  Γκορτζιους πλασμαν με ξιουρισμενην τζιεφαλη τζιαι συ, κορμαρα,μμμμ… αλλα εν πιρα πολλη.

Θελω ποδηλατο… ζεστη ομως…

Gym… εεε.. προσπαθω.  Εν δυσκολα τα πραματα.

 

Εφα καμποσο φαι τουντες μερες. Παρα πολλιν φαι. Που αρνακι φρικασε με  χορτα ως σουσι,  ως χαλλουμοπιττα που τον φουρνο. Εν εχω σταματησει να τρωω. Ψητα του φουρνου (ευχαριστω καλοι μου συγγενεις), κρεας στα καρβουνα (ευχαριστω παπα), την πιο απιστευτη σαλατα εβερ με sashimi – στο akakiko (απορω ινταλως μου εφυεν ως τωρα), και μακαρονια του φουρνου.

Ο καημενος μου vegan οργανισμος εχει παθει πολλαπλα καταγματα, τζιαι ειναι σχεδον νεκρος στο πατωμα, πνιμενος μεσα στα γαλακτομικα, το κρεας και το λαδι. Λαβ Σαιπρους. 

Πολλυν ποτο… πολλα μοχιτος.. πολλυν ξενυχτι. Πολλες κουβεντες, ουλλον πελλαρες

–          Γαμωτο να μεν εχει ρευμα δαμε

–          Πρεπει να φκαλουν wireless electricity

–          Tελεια ιδεα!

–          …..

–          Γιατι?

–          Εν θα σε πιανει ηλεκτροπληξια αμμαν φκενεις που την θαλασσα?

Τουββββββ.

Παρα καλειται ο καινουριος που εμφανιστηκε στη ζωη μου ενω εν εγω ηθελα να κατσω στα αυγα μου, να μεν ειναι τοσο ενδιαφερον ατομο. Εννα φυουμε σε 2 βδομαδες καραπουσιουκλη μου, γιαβρι μου, πασα μου. Εισαι μπααντ μποι. Με την κκελουδα σου την ξιουρισμενη (αλλος τουτος, οχι τις παραλιας εχτες). Επεθυμησα ξιουρισμενη κκελε. Παιξε με τα μαλλια μου. Αρεσκει μου ηρτα πισω Κυπρο με συναισθηματα για τζινους που αφηκα πισω. Ναι ολαν!

Ζητειται αντρας με ΜΟΤΟΡΑΤΣΟΝ να με παρει βολτες. Που εισαι???

Ζζζ… ζζζ…. εννα παω θαλασσα με τον καινουριο σημερα τζιει εναν φιλο του.

Που τον ηβρα τον καινουριο?  Μεσ’τον δρομο. Εκολλησεν μου ο ποθκιαντραπος στη σαν ημουν σταρμπακς.  Αναχχεμαντα. Εγω γιατι να μην εχω ετσι αρτζιθκια?

Για να μεν ξεχνιομαστε ομως οτι η ζωη μου εν λλιον σαπουνοπερα τωτα τελευταιαι.. Ο  φιλος του που ηταν  μαζι την πρωτη μερα που μου κολλησεν…. εταισα του χυλοπιττα περσι πολλα ασχιημα γιατι εβουραν με που πισω σαν τον σκυλλο (τζιαι εγω ημουν μπιζι να βουρω τον καλαμαρα).  Τζαι γιου νου. Ελπιζω να μεν του ειπε κατζιες για μενα. Εννα ρωτησω.

Ζζζ, εννα ππεσω καμιαν ωρουα…. Εεε… σι γιου σουν..

6 responses to “μπιπ-μπιπ, μπιπ…-μπιπ……..μπιιιιιιιιιιι!!!

  1. merde,η αγαπημενη μου βρισια…..
    μεεεεεεεεγντ!

    long live o vegan σου οργανισμος.

  2. Oute 10 meres den eisai stin Kupro kai mani mani ivres antra kai 8a pate kai 8alassa?!!! Grrrrrrrrrrrr…. Ti sto kalo kanw la8os?!!

  3. @neraida: ζητω η διδακτορια του Κυπριακου Φαγητου. ο οργανισμος μου ο vegan φωναζει και αυτος μεεεεεεεεεεεγντ!

    @anisorropus: εεε οι γκει νομιζω εν πιο χαλαροι με τουντα πραματα. Βασικα εφτασα Τριτη και Σαβατο εγνωρισα τον. Αλλα ΟΚ, ημασταν καφετερια τζιε ο παρεας του ηξερε με, ηξερεν πως ημουν γκει τζιαι νομιζω ηξερεν τζιαι οτι θα μου αρεσκεν τζιαι ο φιλος του. Ημαστεν λλιον πιο καπατσοι τζιε λλιον πιο leshia παστουντα πραματα νομιζω.

  4. exw mia mixani tou 1975 kamnei troukkou trakka troukkou alla einai cool. goustareis volta?

  5. Τούτο το «τρώω πολλά» σπάζει μου τα νεύρα μου τζιαι μένα!!! Άτε τωρά ζηλεύκω… (όι για το φαί, όι για την θάλασσα, όι για το Ακακίκο) για τον γκόμενο και όχι για το γκόμενο από μόνο του αλλά για το ότι σου εκόλλησεν… Τούτος έχει ξυρισμένο κεφάλι?

    Σε ποιά στάρμπακς επίες? Πε μου να πάω τζιαι εγώωωωωω! =P

  6. μοναχικοτητα.. ευχαριστω σε πολλα πολλα για την βολτα με την μουτορου.. εννα σε κακοκαρδισω ξερω το, αλλα αρεσκει μου πολλα η ανωνυμια του μπλογκ μου γιατι μπορω τζιαι γραφω πιο προσωπικα πραματα μεσα.. αμμαν σε γνωρισω μετα εν θα ειναι ανωνυμο πλεον.

    Ιθακη.. εν τζιαι ηταν τζιαι τιποτε να μου κολλησει.. ο φιλος του εξερεν πως ημουν γκει, τζιαι ο τυπας εκολλησεν μου. Ο καινουριος εν εχει ξυρισμενο κεφαλι οχι, εν κοντο ομως. χεχεχε. Εν τζιαι ειναι οτι εκολλησεν μου που το πουθενα… τουτα εν νομιζω να γινουντε κυπρο (εχτος που το γυμναστηριο… χιντ χιντ)

Σχολιάστε

