«Διακοπες» στη Κυπρο ή Ποσο ξυσιμο ν’ αντεξει ενα ζευγος αρχιδι@@?

Ksise ta mazi mou

Ksise ta mazi mou

Ναι… ηρτεν σχεδον η ωρα (κατι μερες κουτσοφτερες εμειναν) για να επιστρεψω στο νησι [μας].

5 εβδομαδες στην νησο των αγγελων, τη μαρτυρικη μεγαλονησο (insert more clichés here).

Περσι ηρτα και εν εκαμα τιποτε για 3 μηνες τζιαι ημουν ετοιμος να πεχτω. Ειδα το μαχαραγιας τζιαι απλωννα συνεχεια την κορμαρα (μουχαχα) πανω στην παραλια τζιαι εδωκα του reading list μου πασ’τα αυτια. Εσταματησα οταν βρηκα τον περσινον καλοκαιρινο ερωτα (με εναν καλαμαρα) τζιαι εκοπηκεν μου η ορεξη για διαβασμα τζιαι ειπα να αφιερωθω στα μελια τα καλοτζαιρινα, γιατι εν εφκενα εξω που σπιτι εχτος τζιαι αν ηταν για να παω για φαι ή για ποτο.   Επιενα τζαι γυμναστηριο σαν καλος γκέι, εδρωσα, εξιδρωσα, ουτε γω εν εκαταλαβα το γιατι, εχασα 2 -3 κιλα, τιμης ενεκεν απο τη φοιτητικη ζωη στην Αγγλια. Αλλα γενικα.. εν εκαμα τιποτε. Τιποτε ομως. Ντροπη.

Φεεεετος ομως επειδη θα ρτω λλιο τζιαιρο (σχετικα) θα καμω ο,τι μπορω για να μεν παει ο χρονος μου χαμενος Κυπρο, Ποσο ξυσιμο ν’ αντεξει ενα ζευγος αρχιδι@@?

Αν εχετε ορεξη τζια αν διαβαζει κανενας τουντα ποστ pls feel free to suggest πραματα.

Προς το παρων εχω καποιες ιδεες, πολλα σοβαρες :

α) Να βρω καποιο πολλα πολλα χοντρο τζιαι να τον ξαπολυσω τζιαμε στο Αμμος να καθεται με ροζ φουστουα του μπαλετου, γεματος τριχα. Θα κατεβει με διπλοκαμπινο τζιαι  παγωνιερα της Ομονοιας, τζιαι θα τους πει να to mpiksoyun το 5ευρο νερο εκει οπου ο ηλιος δεν φωτιζει.  

β) Να βρω γκομενο (στα γρηγορα), πολλα τεκνο ομως (αμην και ποτε) και να παμε να κατσουμε στο Αμμος, να παμε Ζοο, να παμε Mo, Φοινικουδες και οπουδηποτε αλλου και να μην σταματησουμε να φιλιομαστε. Σαν εξτρα ιδεα, θα παμε και σε προπονηση της Ομονοιας. Ετσι για αντιδραση.

γ) Θα φορησω φουστανι και θα παω στο γραφειο του παπα μου. η ωρα 3 το μεσημερι. στο κεντρο της πολης. Απλα για να του την σπασω.

δ) Θα παω γυμναστηριο και θα την ππεσω σε ουλλα τα τεκνα στα αποδητηρια. Ψυχραιηρως. Θα ζητησω στο γυμναστηριο μου να μην σταματησει να παιζει Μαντονα και Κylie και θα απαγορευσω την εισοδο σε ατομα πανω που 90 κιλα εκτος και αν ειναι φεττες. Γυναικες απαγορευονται.  Εγω αν συνεχισω να τρωω ετσι παιζει να μην μπορω να μπω στο γυμναστηριο.

ε) Θα κρουσω ουλλα μου τα βιβλια του Zizek και θα βαλω το βιντεο στο yoυtube.

z) θα παω Οκτανα και θα κρουσω ουλλα τα βιβλια του Κουντερα και του Κοελιο.

η) Θα παω στο δημαρχειο με το τεκνο (λεμε τωρα) και θα καμω αιτηση γαμου, Ετσι για την πλακα.

θ) Θα πω μιας φιλης μου να μου δωκει το μωρο της για λλιες μερες. Θα το παρω σπιτι και θα πω στους γονεις μου οτι το μεγαλο μυστικο που τους εκρυβα εδω και χρονια ειναι τελικα η σεξουαλικη μου ταυτοτητα. Ειμαι στρειτ τελικα και εχω και ενα παιδι 2 χρονων.

ι) Θα γραψω γραμματα σε ολους μου τους αγαπημενους ελληνες διασημους, οπως Αννα Βισση, Γλαυκο Κληριδη, και Κυριακου Πελαγια.  Θα στειλω hate μειλ στον Coelho επιτελους.

κ) θα ζητησω  sto Τριτο να καμω εκπομπες αφιερωμα στις Spice Girls και στη Eurovision

λ) θα βαλω ψευτικη κοιλια και θα το παιζω εγκυος στην Στασικρατους. Με το γενι.

μ) θα καμω εικονοστασι στον Περδικη στο διαμερισμα μου, με βιντεο γουολ απο συνεντευξεις.

ν) θα μαθω Urdu/Hindi και θα μιλω στους Πακιστανους. Οταν με ρωτουν θα λεω οτι ειμαι γεννημα θρεμα του Ισλαμαμπαντ. «Mera τaaluq Pakistan se hai» eeeetsi. Και στους Κυπραιους θα λαλω οτι ειμαι Κυπραιος του Πακισταν. Τζιαι τζινοι θα με ρωτουν αν εκαμα τσουνεττι (περιτομη). στανταρ. Τζαι γω θα τους δειχνω φωτο της πουλλους μου που το μοπαιλ.

…..

μμμ αυτα μου ερκουνται. εν ξερω. Πραγματικα εν θελω να χασω το χρονο μου κυπρο.

3 responses to “«Διακοπες» στη Κυπρο ή Ποσο ξυσιμο ν’ αντεξει ενα ζευγος αρχιδι@@?

  1. theleis en theleis to xrono su tha ton xaseis stin kipro🙂 pe mas ta je mas.. oulli mera ime spiti mes to aircondition je thwrw tous 4 toixous.. egyrise muuuu.

    arese mu i idea gia to ikonostasi tou perdiki.
    what about meeting new people?
    eshei action.. je matheneis nea pramata

  2. Agapite Lefty (hehehe)
    Skepsou posa nea atoma tha gnwrisw.
    1) Toulaxiston 200 filathlous tis Omonoias poy tha rtoun na mas deroun otan mas doun na filiomaste me ton gkomeno sto stadio
    3) Olo to proswpiko kai touw idioktites tou Oktana
    4) Astinomikous, pirosvestes kai psixiatrous
    5) Poli neo kosmo sti Stasikratous, otan kikloforisw os eggyos
    6) kai kaytero: 10ADES Pakistanwn, poy tha me kamoun na nioso oti ime pisw agglia tzie gyrizw mes to campus.

    αλλα σοβαρα τωτα, η Κυπρος το Καλοκαιρι εν αντεχεται αν δεν εχεις κατι να καμεις. Μα γιατι εισαι εσσω? Παραλια, εκροδμες, ποτα, φαι. (ε τουτα ειναι βασικα). paintball? en polli pira.

    afigisis

  3. Το πρώτο το αποκλείω, disapproved!

    Αν έβρεις γκόμενο (λέμε τώρα) και είναι και καρακούκλος (αμήν τζιαι πότε) εννοείται κυκλοφόρα τον (όχι για να αεριστεί, για να μεν μουλιάσει) τωρά που να τον πάρεις έχουμε πολλούς τόπους, για να φιληθείτε εν έχουμεν… πέραν τζίνα της παρακμής το Σικρετς τζιαι το άλλον της Λεμεσού!

    Για το γυμναστήριο είμαι μαζί σου, έξω οι γυναίκες, ρε τι αντιπαθητικές γίνουνται στα γυμναστήρια! Και για την μουσική, να βάλουμε το Τρίτο με τα αφιερώματα στις Σπάις Γκιρλς (άι λαβ δεμ) και για Γιουροβίζιον (να πελλάνουν) και για την Μαντόνα (άκουσα εχώρισεν) και για την Κάιλι

    Για τους Πακιστανούς εν το συστείνω, επίσης δεν συστείνω να πας με φουστάνι στο γραφείο που δουλεύει ο παπάς σου (αν έχει και καρδιακά προβλήματα ακόμα χειρότερα).

    Για την Οκτάνα τωρά, αν μπορούμε να τους πείσουμε να φτινήσουν τα πράματα τους εν καλά. Και να σταθούμε πόρτα για φεις κοντρολ, να μεν μπαίνουν οι δήθεν διανοούμενοι.

    Τωρά στο σοβαρό, να κάμεις βόλτες το βραδάκι είναι τέλεια, δρόμους, παρκα (αγνά πράματα) κτλ. Έχει μια φάουσα τόπους δηλαδή ήμαρτον… αλλά πρέπει να έχεις καλή παρέα

Σχολιάστε

