Γιουπι!

Εφερα λλιον τα μιλια μου, νομιζω ο οργανισμος μου μολις εκαταφερε να διαλυσει λλιο το εχτεσινο αλκοολ.. Τζιαμε που εν το περιμενεις, τζιαμε που καθεσε σπιτι σου ηρεμος τζιαι καρτερας να χτυπησει το τηλεφωνο να βρεθεις με τον γκομενο…αλλασουν τα σχεδια τζιαι συ επιστρεφεις σπιτι η ωρα 7 το πρωι σε κατασταση ημι-διαλυσης.

 

Ο Μικρος Πριγκηπας επιασεν με εχτες τηλεφωνο η ωρα 10μισι τη νυχτα να μου πει οτι επιεν διακοπες για το σαββατοκυριακο επειδη ηρτεν μια φιλη του που εν μοντελλο (εκπληξη) τζιαι επιαν μαζι στο σπιτι που εχει στο βορειο κομματι της χωρας για ριλαξ. Γαουρκα μεγαλη γιατι υποτιθεται οτι θα βρεθομασταν εχτες…Οχι το να μεν βρεθουμε, αλλα που καρτερας ως η ωρα 11 σχεδον να μου το πεις. Γαουρι. Ηταν γλυκος πολλα στο τηλεφωνο τζιαι ουλλον μελι και υποσχεσεις. Εν πιστευκω τιποτε.

Εντυθηκα εγω εχτες μετα που τουτο – εβαλα τη γκριζα μου την φανελλουα την αγαπημενη μου που εσιει μαγικες ιδιοτητες – I swear – καμει με να φενουμε οτι παω γυμναστηριο (ε καλαν, παω – αλλα μια φορα τη βδομαδα με το ζορι), τζιαι εβαλα τζιαι το τζιν μου το σκουρο που μου καμει ωραιο κωλο… τζιαι εφκηκα στο σεργιανι συνοδευμενος απο τον Ραμανι που επεστρεψε τζιαι που κατι φιλους του υπερ-trash 35aries σιεσολιριες που ουλλοι μερα βαρκουνται τζιαι εν εχουν φαντασια για το που θα τα φαν.  Τα συγγεκριμενα πλασματα παν οπουδηποτε, εν ειναι καθολου ψηλομυτηδες, διουσιν μεσα σε ο,τι διαλυμενη φαση υπαρχει, ο,τι ασχετο, απλα για να περασει η ωρα τους.

 

Ε εχτες επιαμεν σε εναν πολλα ωραιο κλαμπ κοντα σε ενα λιμανι, με θεα την θαλασσα – 4 οροφους περιπου – που ειχε γιορτη το τμημα Ψυχολογιας.  Ηπια 5 ποτα μεσα σε εναν δυωρο (μπραβο γιε μου) και φυσικα επειδη ημουν νηστικος, εξεκινησα να χαμογελω σε οποιον αντρα ειχεν υψος πανω που 1.80. Χα.. Τα παντα εχουν συνεπειες.

Το χαμογελο μου το ασταμητο το αλκοολικο και το βλεμμα μου ειχαν ως αποτελεσμα να φαει σκαγια μια γυναικα που ενομισεν οτι εγουσταρα την τζιαι ηρτεν τζιαι λαλει μου «η παρεα μου πεθανισκει να σε γνωρισει, το χαμογελο σου φαινεται που πολλα μακρια» τζιαι ετραβισεν με να παω στην παρεα της. [εν της ειπα οτι καμω λευκανση].  Ηταν ομορφη κορου, γυρα στα 24, με ωραιο βυζι, κοκκινο φορεματακι, πολλα χαριτωμενια, σεξουαλοκατι. Οι φιλες τις ηταν παρομοιο στυλ και ειχαν μαζι τους, οπως καθε παρεα γυναικων που σεβεται τον εαυτο της, τζιαι εναν γκει. 

Λαλι μου η κοκκινοφορεματουσα, μα ποθθεν εισαι – εισαι που την πολη μας? Οι, ειμαι που την Κυπρο. ‘ααα, καμει ζεστη στην Χιλη τωρα α!». Λαλω της, οχι Χιλη, Κυπρο, ειμαι που την Κυπρο χιλεναδα. Ε.. γελια, φασαριες κακα, τρυφει το στηθος πασ’τον ωμο μου… χαμογελα οι γκομενς, χαμογελα ο συντεκνος ο γκει… λαλω εννα με φασιν τουτοι, ανοιξεν τζιαι η γλωσσα μου με το ποτο τζιαι ελαλουσα πελλαρες, εφενετουν τζιαι η θαλασσα τζιαι επεζε τζιαι Μαντονα..

Ευτιχως ηρτεν ο deus ex machina… τζιαι εσωσεν με που την αβολη στιγμη που πρεπει να πεις κατι του στυλ » ε σορρυ ειμαι γκει», η κατι πιο χαλαρο του στυλ, «σπουδαζεις Ψυχολογια? Μα τζιαι ο γκομενος μου!», απλα για να την εγλυτωσεις, αλλα με την δευτερη επιλογη χανεις την ευκαιρια να φλερταρεις με κανεναν που την παρεα της. Ανιγουει, σε καποια φαση ποιος ηρτεν? Αν δειτε, σε εναν ποστ του Ιουνη μιλω για εναν πολλα ομορφο και παραξενο φοιτητη της ψυχολογιας που εγνωρισα μια νυχτα τζιαι εφυεν αποτομα ο τυπας πειραγμενος…

 

Ε ηταν τζιαμε, ερκετε ο τυπας, «Για σου τι καμεις?», τζιαι φιλαμε σταυρωτα, αγκαλιαζει με ουλλο χαρα, τζιαι γω το ιδιο, χαιδευκω του τα μαλλια του, επηραν το ειδηση οι γκομενες τζιαι εταραξαν πιο τζι. Ε… γελουθκια με τον γκομενο, ατζιζεν μου, σε καποια φαση εχορευκαμεν μαζι… σε καποια φαση λαλει μου ‘εχω γκομενο’,  τζιαι γυριζει τζιε φιλα με, ορτσα τα πανια…. «θελεις να καμουμε σεξ?» ρωτα με, με εννα βλεμμα Δημητρης Παπαμηχαηλ κοιταζοντας την Αλυκη που συντομα φευγει για παντα.

 

Εσκεφτηκα το. Αλλα εν ειχα ορεξη. Λαλω του… ε κοιτα, θα πρεπει να φυγω με τους φιλους μου (ψεμα).

Λαλει μου… παμε στο κατω μπαρ για ποτο. Ποιος ομως εδουλεφκεν μπαρμαν στο κατω μπαρ? Ελα… ο Γυμναστης Α’! Εξερα πως εδουλεφκε στη γειτονια τζινη… αλλα γαμωτο. Ουλλο χαμογελα, αγκαλια, φιλι στο μαγουλο (τζιαι εναν τριψιμο κοιλιακων – ετσι για να μεν ξιασω τι κορμαρα την ατελειωτη). Γυριζει θωρει τζινον διπλα μου τζιαι καμει μου «αν με εχεις γραψει εδω και ενα μηνα για τουτον, τι να σου πω». Μαχαχα. Ετζιερασεν μας εναν κουβα βοτκα τζιαι επιασεν το σιερι μου τζιαι (κουχχου κουχχου) εβαλεντο καπου που εν πρεπει τζιαι λαλει μου. .. ετσι για να μεν ξιχανεις. Χαχαχα. Χαου λειμ. Αλλα ηταν σεξυ τζιντην ωρα.

 

Τελικα εν εφυα με κανεναν που το κλαπ.. ως τις 6 , μεταξυ του Γυμναστη Α, του ομορφου Ψυχολογου, των φιλων του Ραμανι που εγιναν κουρουμπελα, πιττες τζιαι εβουρουσαμεν να συναξουμε την μα να μεν φκαλει το σουτιεν της μεστον δρομο. …η ωρα 7 τζιαι κατι εφτασα σπιτι..το καλον ηταν οτι επιτελους εμιλισα Ιταλικα χωρις φοβο και τρομο… Γιουπι!

Σχολιάστε

