για την Μουλα!

Αυτη η αναρτηση ειναι αφιερωμενη στη Μουλα – τη συγκατοικο μου. Α ρε Μουλα, εφυες τζιαι εμειναν μου οι δουλειες γαμωτο.

Εμαιρεψα, λαχανικα με ρυζι (γουαααου), εβαλα πλυντηριο, εσφουγγαρισα το σαλονι… τζιαι εμεινε μου η κουζινα Μουλα, τζιαι συ χρωστας μου μια μερα σε σπα Μουλα γιατι ξερεις οτι εχω αλλεργια στη χλωρινη (λεμε τωρα), τζιαι θελω 17 ωρες να ξεσκονισω. Εχτες επλημμυρισε το μπανιο μας Μουλα, ΠΑΛΕ! Α ρε Μουλα, τζιαι ειπα σου πιασ’ τον ιδιοκτητη…αλλα οχι Μουλα… τζιαι εσφουγγαριζα παλε εχτες Μουλα, που εγιναν ουλλα σιονι.  I miss you Mula, come back and do the housework Mula, cook Mula, clean Mula, Mula call the landlord.  O! Mουλα ελα πισω.

Βεβαια τωρα που εφυες εννα καμω σεξ μεσ’το σαλονι Μουλα, τζιαι εννα αφηνω τα σωβρακα μου διπλα που τον νιπτηρα, εν θα πλυννισκω τα πιατα συνεχεια τζιαι επιτελους, εν θα  σε θωρω να τρωεις γλυκα τζιαι γαλακτομικα πριν παεις να ππεσεις τζιαι να μου τρεχουν τα σαλια.  Οι Μουλα, τςωρα που εφυες επιτελους θα χασω τζιντα 3 κιλα που εβαλα που την συγκατοικηση μας. Αλλα εν οφκερο το σπιτι Μουλα, οφκερο. Α ρε καημενη Μουλα, ποσα αντεξες, ποσα ειδες – ειδικα τη νυχτα πριν καμια 10αρκα μερες που αφηκα την πορτα ανοιχτη τζιαι εκοψες μας με τα σωβρακα να τρωμεν ο ενας τα μουτρα του αλλου με τον γκομενο.

Α ρε Μουλα, εν θα σε ξανακουσω να παιζεις φλαουτο η ωρα 8 το πρωι (γαμω το στανιο μου γαμω). Εν θα πετυγχαινω τον γκομενο σου να εχει την μαππα στο φουλ τζιαι να γυριζει να μου λαλει, «ε… μπορεις να μου φερεις μια μπυρα».   Εν θα γυριζεις με το ταγκα μεσ’το σπιτι τζιαι να μου ρωτας «εχω κυτταριτιδα?», τζιαι γω να σου λαλω οχι Μουλα μου, οχι. Φυσικα τζιαι εχεις κυτταριτιδα Μουλα, αφου τρωεις ο,τι εβρεις μπροστα σου!! Μουλα, εγαμησες τα προφιτερολ πριν 5 μερες, τζιαι ηρτα με ορεξη να φαω τζιαι εν εισιεν τιποτε, τζιαι συ σε εναν sugary nirvana με τις σιοκολατες παστα μουτρα ακομα, να χασκογελας οπως την παλαβη.

Μουλα μου, θυμασαι που σου εκλεφκα το βουτηρο γιατι εγω υποτιτεθεται καμω διατροφη τζιαι εν εγοραζα? ή τζιντο μεσημερι που σου εμαιρεψα τζιαι εθελαμεν απελπσιμενα λευκο κρασι τζιαι εγορασα σου το που το μπαρ που κατω, 4 φορες την τιμη στο σουπερμαρκετ,  μονο τζιαι μονο για να γινουμε πιττα μεσ’τα μεσημερκα τζιαι να ποτζιθουμε παστους καναπεδες?   

Καλη μου Μουλα, αθυμμασε που εμπηκα να καμω μπανιο τζιαι αφηκα τα νερα ουλλα τζιαι εσυ εμπηκες μες το μπανιο μετα τζιαι εγλιασες τζιαι ετυτζιριζες οτι αλλο λιο να πεθανεις? Η που μου ειπιες ουλλο το κρασι που χα μεσ’το ψυγειο, καλη μου αλκοολικη Μουλα, τζιαι εφερα τον αλλον εσσω τζιαι αφηκα τον αποτο εξαιτιας σου?

 

Τζιαι το καλυτερο….Θυμασαι Μουλα μου που ηρτεν ο Ψυχοπαθης δαμε τζιαι εκαμαμεν σεξ τζιαι ακουες μας ουλλη νυχτα τζιαι επαραδεχτηκες οτι εξιταρεν σε η φαση τζιαι οτι επερνας μπροστα που την πορτα μου για να ακουσεις? Ο, Μουλα, sex will never the same again, without you ποξω που την πορτα μου να κοφκεις βολτες!

Μoula + Afigisis = Xara k Skata.

Σχολιάστε

