Season 1, Soap-opera – (almost) The End…

Καμια λαμαρινα δεν εχει ωραια γευση – οταν τη δαγκωσεις.

 Η συγγεκριμενη η τελευταια, εχει κατι πολλα στυφες γευστικες αποχρωσεις. Βεβαια το γεγονος οτι φευγω ισως με γλυτωνει που την απογοητευση οτι ο Μικρος Πριγκηπας εν θα ηθελε να καμει σχεση μαζι μου αν ημουν μονιμος κατοικος. Ισως να εν πιο καλα που το εζησα ως κατι μερικων εβδομαδων, παρα να το εζουσα ως κατι καλο που τελικα θα τελιωνε ασχημα, οπως με τον Ψυχοπαθη που τελικα αφηκε μου ετσι μια πικρη γευση μεσ’ το στομα, που τοσες υποσχεσεις και καποιοα, ομολογουμενως βεβιασμενα, ονειρα (μεχρι και την πιθανοτητα να μεινω δαμε να δουλεψω, αντι να καμω μαστερ)…και τελικα τιποτα.

Θελω να φυω. Φτανει. Ηταν ενα αρκετα γεματο 3μηνο. Ο γιατρος, ο προπονητης, ο γυμναστης Α’, ο γυμναστης Β’, ο Μαρκος, ο Αστροφυσικος, ο Ψυχοπαθης και ο Μικρος Πριγκηπας. 7 βατραχοι και ενας πριγκηπας, ο τελικος απολογισμος. Και με τους 4 τελευταιους εζησα την σαπουνοπερα μου, με την ιντριγκα της, τις ζηλιες της, απογοητευση της, Βασικα πρωτη φορα που συμβαινει κατι τετοιο. Να εν ουλλα κουλλουμακα, τζιαι γω μια σακουλα οφκερη, κουρασμενη, ετοιμη να γεμωσει συναισθματα, ωσπου να σπασει τζιαι να μεν χωρει αλλον.

ο Μικρος Πριγκηπας εχτες – για πρωτη φορα – εδειξεν μου οτι νιωθει κατι μικρο για μενα, εννεν μονον το σεξ τζιαι η κουβεντα. Τζιαι τουτο, εν ηταν προσχεδιασμενο…ηταν κουρασμενος πολλα μετα που μιαν δυσκολην ημερα, τζιαι ηρτεν, επιαμεν για ποτο, τζιαι εβαλα τον τζιαι εμουρμουρησεν καμποσο για τα δικα του… τζιαι μετα ηρτεν που ποδα, αφηκεν με να τον περιποιηθω, εκαμα του ρηφλεξολογια, εδωκα του ουλλη μου την θετικη ενεργεια, τζιαι μετα εχαλαρωσεν τζιαι εμιλουσαμεν…τζιαι σε καποια φαση γυριζει τζιαι λαλει μου… ελα δαμε τζιαι εσφιχτοαγγαλισαμε τζιαι κραταμε τζιαι φιλαμε χωρις να εχει προθεσεις για σεξ… τζιαι λαλει μου, «πιασμε αγκαλια», τζιαι επιατον στην αγκαλια μου ωσπου να ποτζιμηθει… Εν τουτο, το αυθορμητο, η αναγκη που μου εδειξε για μιαν αγκαλια, αρεσεν μου πολλα. εν πολλα ματσιο-μαν, ο Μικρος Πριγκηπας εν πολλα σκληρος, εν σε αφηνει να δεις οτι εχει αναγκες.   Τζιαι γω τζιντην ωρα ενιωσα τζιντο πραματουι που ειχε που τον τζιαιρο που χωρισα να νιωσω… τζιντην ζεστη, τη σιγουρια την απλη.

 

Μετα που 3 χρονια, αφηκα λλιον το εαυτο μου να νιωσει πραματα, να μεν καμει μονο σεξ. Τουτοι ουλλοι οι προσφατοι εδειξαν μου οτι επιτελους ειμαι ετοιμος να καμω κατι πιο…σταθερο. Και αν δεν ειμαι ετοιμος, οτι κινουμε προς τζιντην κατευθυνση. Εμαθα τζιαι λλιο τα δυνατα μου σημεια, τζιαι το τι μου αρεσκει πασ’τον αλλον. Τους απλους αντρες εμαθα ινταλως να τους εχω του σιηερκου μου ή τουλαχιστον ξερω τι να περιμνω, τζιαι γι’αυτον εν τους μπορω πλεον. Εν μου αρεσκουν οι αμοιβαδες, οσον ομορφες τζιαι αν ειναι τζιαι οσο καλοι τζιαι να ειναι στο κρεβατι (τζιαι στο πατωμα, τζιαι στο νιπτηρα, τζιαι στο σαλονι, τζιαι στο τραπεζι της κουζινας).

 

…..Ετσι… τελειωνει τζιαι τουτο το ταξιδι σε λλιες μερες, πισω στην Κυπρο για αλλες διακοπες… τζιαι εν νομιζω Κυπρο να παιξει σαπουνοπερα, μαλλον κανενας guest star. τζιαι μετα η νεα πολη στην Αγγλια για το Μονστερ…Κανει διακοπες εβαρεθηκα. Ξερω οτι εννα μετιανοσω που θα το πω, αλλα ο εργασιομανης μεσα μου εν αντεχει αλλο, πλας νομιζω οτι ο εγκεφαλος μου αρκεψε τζιαι γινετε πουρε, που την απραξια τζιαι τις μπυρες.  Περκιμον πιασουμε στο ιδιο πανεπιστημιο που θα καμω το Μονστερ για διδακτωρικ, ετσι, για το σικκημε, να δουμεν αν καταφερω τζιαι μεινω πουποτε.

Βεβαια σημερα εβλεπα ενα ντοκιμαντερ για το νοτιο Βιετναμ τζιαι ερωτευτηκα το. Τζιαι σκεφτουμαι οτι θα θελω εναν χρονο οφφ μετα το Μαστερ τζιαι…βολεφκει το νοτιο Βιετναμ…πολλα, εν ετσι τζιαι κοντα που την Κυπρο.  Χεχε.

Καληνυχτα – εν 2μιση η ωρα Κυπρο!

2 responses to “Season 1, Soap-opera – (almost) The End…

  1. Εν ωραιον πραμαν να το νοιωθεις τουτον.Να νοιωθεις οτι η σχεση που εσhεις,εισhες εν ηταν μονο σεξ αλλα ηταν κατι παραπανω τζιαι οϊ μονον για σενα.
    Εσκεφτηκες να το δωκεις σαν ιδεαν του Φωσκολου τουτον που εζησες;Εννα μεν καμει καμμια 500 επεισοδια;

  2. Richie, εν ωραιον πραμαν, αλλα με τον Μ.Π. εν εχουμε σχεση… απλα εχει 2-3 εβδομαδες που βρεθουμαστεν συχνα.. τζιαι δυστυχως ή ευτυχως εν μπορει να γινει κατι παραπανο…
    Λαλεις να το δωκω του Φωσκολου? Βασικα θα προτιμουσα να το δωκω της Ακριτα, αν τζιαι εν ξερω πως θα αντιδρασει το κοινο σε γκει σαπουνοπερα.
    εννα διαρκεσει 3 μηνες, καθημερινη σειρα για το καλοκαιρι, γυρισμενη σε μια χωρα μακρια που την Κυπρο. Παντως και ο Γυμναστης Α κ ο Β καμουν τζιαι οι 2 τουσ ηθοποιους σε διαφημησεις και ταινεις.. εννα μεινει να τους μαθουμεν ελληνικα.

Σχολιάστε

