Žιžεκ, μοτορες, τζιαι εναν μωρο 4 μηνων

Εβρεθηκα σημερα, με εναν φιλο μου, τον Χαρλη για καφε. Με τον Χαρλη, οπως τον βαφτιζω τωρα για το μπλογκ – ομπιβιουσλη εξαιτιας της μοτορας, εφκεναμεν περσι οταν η ‘συμβια’ του ηταν εγγυος με το μωρο του. Ο Χαρλη εν ψηλος, κκελης, 35αρης, κολυμβητης, μοτορτζιης, συναιτερος σε μια καφετερια η οποια εν που τες πιο πολυσυχναστες της πολης, τζιαι εδιδασκεν φιλοσοφια στο πανεπιστημιο δαμε αραια και που.

 

Τον Χαρλη εγνωρισα τον περσι στην καφετερια του, εδιαβαζεν ŽιŽεκ, ισως να ηταν το In Defense of Lost Causes– εν ειμαι τελια σιουρος, τζιαι εκαπνιζεν το τσιγαρουι του τζαι εγραφεν μεσ’το βιβλιο του. Η καφετερια ηταν γεματη θυμουμαι, τζιαι γυριζει, θωρει με τζιαι λαλει μου με πολλα βλοσυρον υφος (τζιαι ελαφρος φοητσιαρικον)

 – εδιαβασες ŽιŽεκ?

–Τα πολλα βασικα τζιαι εν καταλαβω.

– Καπνιζεις?

– Ναι.

– Κατσε δαμε γιατι τα τραπεζια εν γεματα.

Ηταν η πρωτη φορα που μου μιλουσε τζιαι ας ειχα παει καμποσες φορες τζιαμε. Επιαμεν την κουβεντα, ο,τιδηποτε εκτος που ŽιŽεκ, Ευχαριστος πολλα ο Χαρλη, με μιαν αυστηρην καλωσυνη τζιαι εγκεφαλος του ηταν απιστευτα sexy. Ειπεν μου τα βασικα για τζινον, εγω τα βασικα για μενα τζιαι οσπου να πεις τζιαι να καμεις εδωκεν μου εναν κρανος τζιαι οππαλα παστην μοτορα τζιαι επιαμεν βολτα με τον μοτορατσον, τζιαι γω να καμω χαρα που τον εκρατουσα που την μεση.

Επηρεν με καμιαν ωρα περιπατον τζιαι μετα γυριζει τζιαι λαλει μου, «Εν περιμενω σεξ για ανταλλαγμα», τζιαι φυσικα εκαμαμε σεξ – σπιτι του – οχι παστην μοτορα (apparently, η μοτορα του καθε μοτορτζιη εν ιερη για τζινον – μονον που σε βαλλει πανω καμει σου μεγαλη χαρη, τζιαι σιγα μεν καμει σεξ πανω της, so sorry gays and girls, εν μονο φαντασιωση τελικα). Plus, Το σεξ εν ηταν τιποτε γουαου, ουτε επαιζε στο μπακραουντ το «Wild Thing», τζιαι ο Χαρλη ηταν με το πουκαμισο τζιαι το παντελονι του κοστουμιου, οχι με τα δερματινα. Μισα τζαι το μπιλλιαρδο, τζιαι ηταν τζιαι φρεσκοξυρισμενος με κοντο μαλλι.

Τελοσπαντων, εφκικαμεν 4-5 φορες, πολλα ωραιες κουβεντες, τζιαι σε καποιαν φαση ειπεν μου οτι η συμβια του εν εγγυος με το μωρο του, τζιαι οτι τωρα που εν εγγυος τζινος εν ξερει αν οντως θελει μωρο…τεσπα.. εβρεθηκαμεν παλε φετος μετα που τοσο καιρο που ειχε χαθει.

 Ηρτεν

 – Με το μωρο δεμενο πανω του

– Επασιηνεν – Εκοψεν το καπνισμα

– Τη μοτορα σπανια πιανει την πλεον

– ΟΓΓΟΥ ΟΓΓΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΣΑΛΟΥΘΚΙΑ ΜΟΥ ΤΖΙΑ ΤΑ ΚΑΚΚΟΥΘΚΙΑ – δηλαδη, ΟΛΛ ΑΜΠΑΟΥΤ ΜΥ ΜΠΕΙΜΠΙ η συζητηση.

– «ειμαι πολλα ευτυχισμενος»

– «Μα καμει να φαει το μωρο μαρουλλι?»

– «Ξερεις, εν η τεταρτη φορα που φκενω με το μωρο που σπιτι μονος μου χωρις την Αλλη (η συμβια)»

– «Ε πλιζ μεν καπνιζεις»

 – «Οι εν διδασκω φετος, ουτε του χρονου, τζιαι εν διαβαζω τιποτε που τη μερα που γεννηθηκε το σκατουιν μου, ο μικρος μου deconstructionist»

– Εγω: Deconstructionist το μωρο 4 μηνων, γιατι? –

«Εκαμεν μου ντικονστρακτ τι ζωη μου. Χαχαχα. Get the philosophy joke?»

 – Εγω: It’s a really, really bad joke.

 – «Ξερω το. Εν εχω εγκεφαλο πλεον. It’s all goo, and I haven’t had sex in 6 months. Χαχαχα. Θελεις να καμουμε σεξ ποψε? Εννα αφηκω το μωρο της Αλλης»

 – Οι!

– «ΟΚ,εν πειραζει, εν πεθυμω το σεω πλεον, ειμαι πολλα ευτυχισμενος»

 – 35 δευτερολεπτα μετα : «ειμαι πολλα ευτυχισμενος»

– «Αλλαξεν μου την ζωη μου το μωρο, εν η ζωη μου βασικα»

 – 55 δευτερολεπτα μετα : «ειμαι πολλα ευτυχισμενος»

 

repeat, or convey happiness ad nauseam.

 

Conclusion: Εχεις μωρο,  εν εχεις personality πλεον. The baby killed it. 

Question: Eν οντως ευτυχισμενος οξα περιπεζει μας, ολαν?

2 responses to “Žιžεκ, μοτορες, τζιαι εναν μωρο 4 μηνων

  1. Ο συγκεκριμένος δεν είναι καλά… Είναι ευτυχεσμένος και ευτυχισμένος ταυτόχρονα! Μωρέ ποιος τον υπολογίζει αυτόν; Το μωρό δεν θα είναι ευτυχισμένο και αυτό με λυπεί ιδιαίτερα

  2. To μωρο γιατι να μεν ειναι ευτυχισμενο? Εν ξερω, παιζει να εν πολλα καλος πατερας. Εγω εν καταλαβω ομως. Αγχωνει με λλιο να θεωρεις το μωρο σου accessory ητε εισαι γκει ητε στρειτ.

Σχολιάστε

