Πουλαροσιηλε μου, θελω σε να ρτεις Κυπρο μαζι μου.

Ηρτες εχτες την νυχτα, ρε Πριγκηπα τζιαι εκαμες μου την καρθκια μου να ανοιξει φυλλα-φυλλα τζιαι να ονειρευκεται.

Mακαρι να εμπορουσα να σου δωκω την αναρτησην να την διαβασεις, να σου πω οσα σκεφτουμε χωρις να σε καμω να φοηθεις, χωρις να πεις, (στη δικη σου γλωσσα φυσικα), «μα με ιντα πελλον εμπλεξα σιορ!».

 

Μαναμου ιντα πουρεκκιν εισαι.  Εισαι η Ομονοια που κερδιζει το πρωταθλημα, εισαι μια πρωτη θεση σε συναυλια της Κylie, εισα η παττιχα η παγωμενη με το χαλλουμι, εισαι φραπε με τσιαρο, εισαι Cosmopolitan στο Friendly Society…εισαι ουλλα τα καλα δηλαδη, ουλλα τα πραματα που με καμουν χαρουμενο!

 

Τζιαι ας μεν ηξερεις την Ομονοια, τζιαι το τι θα πει χαλλουμι με παττιχα.. Εγω θελω να σε φερω Κυπρο!!!

Να ρτεις να σε γνωρισω της μανας μου που σιουρα θα σε λατρεψει τζαι θα σε γνωρισει στις φιλες της τζιαι θα σε βαλει να  φαεις που τα φαγια τα ανοστα της διαιτας που καμει.  Να σε γνωρισω τζιαι του τζυρου μου που στανταρ θα σου αψει καρβουνα την Κυριακη, τζιαι μετα θα σε παρει θαλασσα τζια μαππα, τζιαι να καπνισεις πουρα με τους παρεες του.

 

Τζιαι ξερεις ρε Μικρε Πριγκηπα…οι πελλαρες. Ιντα μπου να πουν για’λλου μας αν τζιμουμαστεν μαζι μεσ’το ιδιο κρεβατι? Ε οι! Εννα πρεπει να τους πουμε οτι ειμαστεν χαρτωμενοι, τζιαι να με ζητησεις που τον τζυρην μου, με τον λαουταρην, ναγια μου, τζιαι να παντρευτουμεν στον Αη Λαζαρο, τζιαι οι 2 κουστουμαρισμενοι τζιαι 2000 καλεσμενοι, τζιαι να ρτει τζιαι ο δημαρχος να μας παντρεψει .

Τζιαι να καμαρωνει η μανα μου που ο γιος της επηρεν ετσι ωραιον παλλικαριν, αψηλον, ομορφον τζια μορφωμενον με πρικαν, τζιαι ο τζυρης μου να καμει τοκκα οπως τον παραγοντα, τζιαι να μας λαλουν, «ατε τζιαι ποτε το πρωτον κοπελλουιν με το καλον? Αν θελετε, η κορη μου προσφερετε για παρενθετη (surrogate) μητερα, τζιαι μεν σκεφτεστε τα εξοδα, ο γιατρος που εχει την κλινικη για την εξωσωματικη εν ανιψιος του Τακη που δουλεκει στο Υπουργειο τζιαι χρωστα μας χαρη. Ατε, τζιαι να τον βαλετε English School, oπως τον Αφηγητην μας, που επιεν τζιαι τζινος ιδιωτικο».

 

Τζιαι να ρτει κοσμος πολλυς στον γαμο, τζιαι γω να πεθανω που τον πονο που εν μπορω να στεκουμαι, τζιαι η γιαγια μου συγκινημενη να λαλει «τουλαχιστον επαντρεφτην ο αγκονας μου με αξιον παλλικαριν, ασσεν τζιαι ξενος,  πριν πεθανω», τζιαι να κλαει τζιαι να σε σταυροφιλα.  Τζιαι συ να μεν καταλαβεις λεξην τζιαι γω να σου μεταφραζω μεσ’το αυτι.

 

Εννα ρτεις, να πιασεις δουλεια δαμε στη πρεσβεια, τζιαι παραλληλα να παενεις τζιαι να ρκεσε για δουλειες τζιαι γω θα δουλευκω Πανεπιστημιον Κυπρου. Εννα χουμεν τζιαι ενα σμαρτ τζιαι ενα Πατζιερο, τζιαι σπτιν με πισιναν κοντα στην θαλασσαν, τζιαι η μανα μου θα προσεχει τα κοπελλουθκια μας, που θα τους δωκουμεν αγαπην πολλην τζιαι μορφωση γιατι αρεσκουν μας τζαι των δυο μας τα μωρα. Τζιαι θα πιενουμε μαζι στις εκδηλωσεις…τζιαι γω περηφανος θα λαλω, «Ο συζυγος μου, κ. Μικρος Πριγκηπας», τζιαι συ θα λαλεις στα εγγλεζικα «Μαï χασπαντ, Δοκτορ Αφητης, γιες, ατ δε γιουνιβερσιτυ οφ Σαιπρους, οοη γιουρ ντοτερ ις χις στουντεντ, χαου ναïς».

 

Τζαι να καμαρωνουμε τζιαι οι δυο. Τζιαι θα σε παρω τζαι με τα κοπελλουθκια μας στην Κρητου Τερα τζαι στον Πρωταρα. Τζιαια θα ειμαστεν πολλα ωραια, θα πηενουμεν σε γαμους τζιαι θα λεμεν, «παλε τα φακελλουθκια, τζιαι ο γιος μας θελει πλεïστεïτιον»

. Τζιαι εννα σε αγαπω, τζιαι να με αγαπας, τζιαι εννα ρκετε τζιαι ο ανιψιος μου με την γενεκα του να καμουμεν μαζι τις σουβλες μας τις Κυριακαες, τζιαι εννα λαλει «ο αντρας του ανηψιου μου, ναι εν πολλα καλον παιδιν», τζιαι ο τζυρης μου θα θωρει τα εγγονουθκια του τζιαι θα γεμονουν τα μαθκια του, τζιαι θα σου λαλει  «ευχαριστω σε Μικρε Πριγκηπα, εκαμες τον γιο μου πολλα χαρουμενο, αγαπω σας τζιαι τους θκυο, να ‘χετε την ευχη μου».

7 responses to “Πουλαροσιηλε μου, θελω σε να ρτεις Κυπρο μαζι μου.

  1. na mas kalesete a enna feroumen megalon fakellouin :)) aresen mou polla to «eisai i pattixa me to xalloumin mazi» apaixto man!

  2. «Να κοπιασετε μανα μου». Χεχε. Κοιταξε, θα ειναι δυσκολο να του εξηγησω την εθνικη σημασια της παττιχας με το χαλλουμι, αλλα που θα παει θα τα καταφερω. θα τον μαθω να αφτει τζιαι καρβουνα τζιαι να ανοιγει το κουμπι του παντελονιου το πανω μετα το φαι τζιαι να μου λαλει «ρε μωρον, εσιηει τζιαι τιποτε για ντιζζερτ?» ΧΑ!

  3. Μές το χιουμορ σου φκέννει πόνος τζιαι ποθος πολλύς για τα πράματα τουτα που επρεπεν να εν φυσιολογικά αλλά που την κατζίαν του κόσμου έν γίνεται να γινούν ποττέ τους.

    Μόνον που το εφαντάστηκες πέ το τζιαι εγίνηκεν..

  4. εν αληθεια. Εξεκινησα την αναρτηση ως αστειο αλλα εμεινεν μου πικρη γευση μες το στομα. Ενταξει, εν θα ηθελα μια τοσον μπαναλ ζωη, τζιαι σιουρα μπορω να παντρευτω τζιαι να καμω οικογενειαν (οταν θα θελω τζιαι θα μπορω) αλλα οι Κυπρο. Εν κριμαν.

    Με αφορμη το τελευταιο που εγνωρισα…
    εκαταλαβα οτι αμαν αγαπας καποιον θελεις τον να γνωρισει τζιαι την κουλτουρα σου, τζιαι να ξερει φυσικα…. το τι θα πει παττιχα με χαλλουμι. Χεχε.

    Τζινος εν καλιττερος δηλαδη που εγω εμαθα την γλωσσα του τζιαι τρωω που τα φαγια του? Αλλα ιντα να καμουμε. Μονον ως «φιλο» μπορεις να τον παρουσιασεις, τζιαι ας ξερουν ουλλοι οτι εισαστεν μαζι. Ο γουελ. Υπομονην.

    Εγω ειμαι που τους τυχερους. Οι γονεις μου, οι φιλοι μου, εν ανοιχτομυαλα πλασματα. Εν τους αλλους που λυπουμαι.

  5. Polla wraio.. to oneiro kaQe kypriopoulou. Pou enna to kameis kalesmas

  6. «Τζιαι εννα σε αγαπω, τζιαι να με αγαπας» τούτον έσει σημασίαν… αν κάμεις γάμο κλειστού κύκλου εν θα αλλάξει κάτι, αλλά γουστάρω για γάμο παναϋριν!!!

  7. kyproleon: parolo poy en moy areski i idea, tha to ekama apla gia na mbw sto mati toy kosmou, k standard tha ppesi kalesma!!΄. αν παντρευτεις αμερικη θελω καλεσμα. Μονο σε εναν γκει ‘γαμο’ (civil partnership) με εκαλεσαν τζαι εν εκαταφερα να παω και εχω το αχτι.

    Γαμος παναυριν φορεβερ Ιθακη!!! Εννα αρκισει λλιο βεβαια, αλλα θα καμω ο,τι μπορω να παντρευτω μεχρι τα 30. χεχεχ.

Σχολιάστε

