Εκοντεψεν η ωρα να φυω παλε…ή εκοντεψεν η ωρα να φυω Πιλε!)

Καθουμαι μονος μου σπιτι… με παρεα το κρασι που εμεινε που τα εχτες… πολλη, απιστευτη ησυχια. Το βιβλιο που διαβαζω…εσυστησεν μου το ο Μικρος Πριγκηπας.. τζιαι δυστυχως.. το βιβλιο εν απιστευτα καλο, τζιαι ακριβος ο,τι ηθελα να διαβασω! Μα γιατι ρε παιδι μου? Ως τζιαι τζιαμε να εν καλος? Εστειλα του μηνυμα το απογευμα (οπως συνηθιζει αυτος να κανει) για να του πω οτι περασα πολυ ομορφα χτες. Τζιαι η απαντηση του ηταν πολλα καλη, εσυνδεε την ταινια που ειδαμε, τις συζητησεις μας και το σεξ μεσα σε 2 προτασεις.

…and maybe I should stop and sinaksi my salia now. This is getting a bit too much. O τυπας εν λλιον πολλα περφεκτ, το μοναδικο ιμπερφεκτιον του ειναι οτι εγω θα φυγω. Παλε. Παλε φευκω. Που την Αγγλια, για καλοκαιρινα μαθηματα δαμε, μετα πισω Κυπρο, αλλη καινουρια πολη στην Αγγλια. Πριν 3 χρονα εφυα που Κυπρο τζιαι αφηκα μια σχεση. Εχει 3 χρονια.. εν εστεριωσε τιποτα.. Που να στεριωσει? Σε ποια πετρα της Γης εκατασκηνωσα πανω που 3 μηνες? Σε ποια πετρα της Γης εκατσα και ειπα οτι θα μεινω?

 

Το χειροτερο ειναι οτι φυσικα I don’t want to settle down. Ειμαι 25παρα, ακομα εν εζησα τιποτε (υπερβαλλω λλιο). Ειμαι νομαδας…Εν μεσ’ τα γονιδια μου. Ταξιδια, ταξιδια, χανουμαι. Εν πολλη η μοναξια ομως. Τζιαι ευτιχως υπαρχουν και στιγμες σαν τουτη που ζω τωρα, που ενας ομορφος ανθρωπος ενδιαφερτηκε, οι μονο για για να καμε σεξ μαζι μου, αλλα για να μου μιλησει να με γνωρισει. Εν ξερω. Φυσα ο αερας τζιαι φεφκς μια ζωη, τζιαι αμα πω να κατσω αρροθυμω (εκνευριζομαι), πιανει με η λλιοψυσιεια. Εν 2 confliciting  καταστασεις. Να θελεις να φυγεις τζιαι να θελεις τζιαι μιαν αγαπη. Εννεν πουποτε το σπιτι μου. Κ Κυπρος νιωθει ξενη, μκρη… εναν πιτ-στοπ για το παρακατω.

 

Μετα που 3 χρονια στην ιδια πολη της αγγλιας, φευφκς.. παω σε αλλη πολη, ξεκινα το Μονστερ… τζιαι εγω ηδη θελω να φυω που την Αγγλια. Εβαρεθηκα την, Εκουραστηκα.. Αγαπω τοσο πολλα τον κλαδο μου, θελω να καμω διδακτορικο, θελω να καμω ερευνα, εν χορτανω, ο νους μου εν αντεχει πεθαμενος – αντι να καμω διακοπες συνεχεια χτυπω οκταωρα στο σπιτι τζιαι διαβαζω, βουρω τις γλωσσες που πισω, εν αντεχω. Ειμαι αγκαλια με εναν ανθρωπο τζιαι μολις φυγει σκεφτουμαι.. ουφ, ατε φυε να μεν σε ερωτευτω, να μεν νιωσω κατι, να μεν φυω τζιε να πονω για βδομαδες που μου λειπεις. Φευγει.. τζιαι γω σκεφτουμαι τον χρονο που θελω να περασω στη Μοσχα/Αγια Πετρουλη, που θελω να παω Τοκυο για Ιαπωνικα, Τουρκια για Τουρκικα, Μεση Ανατολη για Αραβικα, ο,τ να ναι. να φυω.

 

Φεφκω παλε. Τζιαι εννα φυω τζιαι να πονω. Ασχημα. Ωσπου να φυω που Κυπρο, και να πονω που αφηνω τοσο κοσμο πισω.. Και ξανα..στη νεα πολη.. Ωσπου να φυω παλε.. για ποσο τζιαιρο εν θα χω ριζες τζιαι να το απολαμβανω τοσο? Για ποσο τζιαρο εν θα χω ριζες τζιαι κατι ετσι φασεις.. θα πονω? Μαλλον ωσπου να πονησω πολλα μια μερα τζιαι να επιστρεψω, οπου να ναι… για να σταματησω.  Παντα οταν κοντευκει ο καιρος να παω Κυπρο παθαινω…. blame it on the climate.

P.S. Merci Μικρε Πριγκηπα.. ηταν ωραιο το κρασι που εφερες εχτες.. Ο,τι εμεινεν ηπια το.

7 responses to “Εκοντεψεν η ωρα να φυω παλε…ή εκοντεψεν η ωρα να φυω Πιλε!)

  1. Λαλείς τα πολλά ωραία.

    Σκέφτου οτι είμαι στρέητ τζαι άρεσεν μου τόσον το κείμενο σου. Φκάλλεις αληθινά αισθήματα έξω, τζιαι οι περιγραφές σου εν δυνατές.

  2. εγώ πάλε μυρίζουμαι πιο αναστατωμένο «είναι» που τζείνο που περιγράφεις… ότι σου λείπει κάτι, το οποίο αναζητάς και (νομίζεις ότι) βρίσκεις σε λάθος τόπους…

    didnt mean to insult you, just saying…:/

  3. Grafeis polu omorfa:)

  4. Διασπορε.. Εν μπορεις να φανταστεις ποσον εχαρηκα που σου αρεσεν. Ξερεις, αρεσκει μου πολλα ο τροπος που γραφεις, τζιαι το μπλογκ σου εκαμεν μου παρεα 2 δυσκολους μηνες που εγραφα dissertations, τζιαι εκαμα διαλλειμα μ ε το μπλογκ σου…

    Sike: Insult? Γουαι? Παρεπιπτονωτς, τι λες μου λειπει λες?

    Ατασθαλη.. ευχαριστω πολυ, το δικο σου μπλογκ πιο ειναι? (αν εχεις)

    Αφηγησης

  5. perhaps a real connection to someone😐 to love and be loved and appreciated unconditionally? We tend to have the impression that we have found these in sex, but alas…

    Έβαλεν με τζιαι τούτο σε σκέψεις: «Μαλλον ωσπου να πονησω πολλα μια μερα τζιαι να επιστρεψω, οπου να ναι… για να σταματησω. » Να σταματήσεις… το ότι η πιθανότητα να σταματήσεις (ίσως χρήζει διευκρίνησης;) δεν αποκλείεται που τα φχιούτσιαρ ππλανς σου, δείχνει μου ότι εν είσαι πραγματικά φουλφίλτ με την παρούσα κατάσταση😐

    με «insult» εννοούσα ότι ακούουμαι σαν την ξερόλα που ήρτεν άουτ οβ νόουγουέαρ να σε ψυχαναλύσει τζιαι να «σου ανοίξει τα μμάθκια».

  6. Eisai mitsis akoma men xoloskas polla. Touta en meros tou na mialiniskeis..Kountas thn zwh potzih pou Qeleis alla kounta se tziai tzeinh potzih pou Qelei. Alla grafe mas ta dioti laleis ta kala.

  7. σικε¨- αα κοιταξε υπαρχει ελλειψη αληθινου κοννεξιον, αλλα δυστυχως, επειδη ειμαι συνεχια ποτζι ποδα, εν τα καταφερα ακομα. Αλλα καποτε λειπει μου, και καποτε οχι.

    Εν ειμαι φουλφιλτ οντως, αλλα καμμω ο,τι μπορω, σιγα σιγα, ακομα εν ξερω σιουρα τι με καμει χαρουμενο και τι οχι, μαλλον.

    Κυπρολεων. Ωραν ωραν χολοσκω, αλλα περνα μου. Τελειο το γκει σιν στο παρισι, εν τω μεταξυ. τωρα να δουμε που εννα κουντησω παρακατω. χεχε.

    αφηγησης

Σχολιάστε

