Ο θεος κοιμηθηκε εδω

Λοιπον… πολλιν καρκασχιαλικι τουντες μερες. 

Ασχετο.. ενα μπλογκ που ελατρεψα, του ΛεΝονς – στα ελληνικα. www.lenonce.wordpress.com

παρα πολλα καλογραμμενο. Ενα μειγμα αυτοβιογραφιας, αφηγησης και ποιησης με ερωτικες και πορνο εικονες. Ο Καβαφης εαν ζουσε εν ετη 2009.

Το μπλογκ μου εχει απιστευτη λιγη κινηση. Ισως πρεπει να το αλλαξω. Κανενας εν καμει σχολια. Χμμ.

Με τον Μαρκος εν καπως οβερ η κουβεντα. Ο Αστροφυσικος συνεχιζει να ζηλεφκει. Οι 2 γυμναστες εν καπου μες τα σχεδια. Αλλα… εμπηκε νεος δυνατος παιχτης στο dream team. Εν ξερω πως να τον βαφτησω.

Εχτες εφκηκαμε ραντεβου. Ερκετε. Μολις τον ειδα εππεσεν η μασελα μου ειλικρινα. 1.81, ομορφο σωμα, πολλα ωραια ντυμενος, καταπληκτικο καταλευκο χαμογελο, ξανθοκαστανο κοντο μαλλι, 30 χρονων, αλλα το πιο ωραιο πανω του ηταν τα απιστευτα πρασινα ματια του ( θολο, συνεχως βουρκωμενο πρασινο, τα νερα μιας θολωμενης λιμνης [χεχε]) τα οποια ηταν αμυγδαλωτα (ελαφρως κινεζε).  Ηταν απλα πανεμορφος, υπεροχος. 

 

Λεω ωραια.. εννα φαμε χιλοπιττα. Εν υπαρχει περιπτωση. Πηγαμε για ποτο σε ενα μπαρακι πολλα φανκι. Πολλα ωραια κουβεντουα. Ο τυπας δουλεβε ως μοντελο (μα γιατι? ινταλως γινετε?) ενω σπουδαζε ιστορια της τεχνης τζιε κινηματογραφο τζιαι μεχρι προσφατα ηταν σε εναν modelling agency ως scout. (γαμωτο – εν μου προτεινε δουλεια χαχαχα). Εμιλησαμε για σινεμα, κυριως ανεξαρτητο, λογοτεχνια. Γραφει πολλα τζιαι ταυτοχρονα δουλεφκει σε διαφορες παραγωγες σε σινεμα και τηλεοραση για castings. Τουτα ουλλα ομως εσταματησαν οταν εμαθε πως ο παπας του εχει καρκινο τζιαι εμετακομισε πισω δαμε για εναν μαζι του. Απιστευτη κουβεντα, πολλα χαμογελαστος, γλυκος, Ισως ο πιο ωραιος αντρας που εφκηκα ραντεβου στη ζωη μου, τζιαι πολλα καλος ομιλητης. (με πολλα social skills λογω δουλειας).

 

Ε επιαμε τζιαι για φαι (εχω μια μανια να βλεπω τον γκομενο να τρωει πριν γινει ο,τιδηποτε τελικα χααχα).  Μετα για αλλο ποτο σε ενα μπαρακι που μου αρεσκει πολλα τωρα τελευταια (εν hippy-chic) tτζιαι ο,τι μερα τζιε να παεις εχει dj.  Γεματο κοσμο το μπαρ, Εγω εν εμπορουσα, εθελα να τον φιλησω, τζιντα τελεια χειλη, τζιντα μαθκια που με θωρουσαν, που με επεξεργαζουνταν. Ενιωθα λες τζιαι επερνουσα που διαφορα μικρα τεστ. 

Σε καποια φαση πλησιαζε με τζιαι λαλει μου «εχεις υπεροχο χαμογελο. εν αντεχω αλλο» τζιαι γυριζει τζιαι φιλα με μες τον κοσμο (εν ηταν γκει μπαρ) τζιαι γω να χανουμε τζιντα δευτερολεπτα τζιαι μετα να καμαρωνω οπως την φοινιτζια που ειμαι με καποιον τοσον ομορφα αλλα ταυτοχρονα που με ετραβουσε τοσο πολλα, που εν εσταματουσαμε να μιλουμε.  Ε σε καποιοα φαση.. ηρτε σπιτι  μου… πολλες ωρες καταπληκτικου je t’aime. Επεσαμεν αγκαλια.. Εξυπνησαμεν, ηπιαμεν τον καφε μας τζιαι τζινος επρεπε να φυγει.. Εστειλεν  μου μηνυμα 5 ωρες μετα που εφιε για να  μου πει ποσο καλα επερασεν μαζι μου (για ακομα μια φορα) τζιαι να μου πει να τον πιασω τηλεφωνο να ξαναβρεθουμε οποτε θελω.

 

Ασ χτυπησουμε ξυλο.

Βεβαια… Τραγικη ειρωνια. Ο Ψυχοπαθης επιασεν με τηλεφωνο, κυριολεκτικα 10 λεπτα μετα που το μηνυμα του θεου για να μου πει οτι κατι επαθε τζιαι εν αντεχει μακρια μου. Χα!!! Τζιαι οτι αν τα καταφερει να φυγει που τη δουλεια θα με πιασει τηλεφωνο να βρεθουμε. Εν νομιζω να γινει. Εν η 4 φορα που μου λαλει οτι θα με πιασει τηλ να βρεθουμε αν φυγει που τη δουλεια. Εν τελια γααααρος. Τζαι να πω τζιαι την αληθκεια μου.. επιτελους για πρωτη φορα, εν με κοφτει τοσο πολλα. Στα τσακιδια. Ζητω ο Κουκλος, κατω ο Ψυχοπαθης.

3 responses to “Ο θεος κοιμηθηκε εδω

  1. «Τζιειν το μιτσίν το τρίμματο τα μελισσιά τα μάθκια» ένα πράμα αλλά πράσινα?

    » Για την καρκιά τζιαι την αγκάλη σου
    μα το Θεό, ούλλα χαλάλι σου »

    Φτου, φτου, φτου! Σκόρδα!!!

  2. Παρακαλω Le Nonce.

    Ithaki man… χαχαχα ναι λαλεις να γυρισω να του το τραγουδησω στα Κυπριακα? Με την Σταμνουα? Εν κριμα ο καημενος. Ασε που ειμαι αρκετα παραξενος ηδη. Χεχε. ευχαριστω για το φτου-φτου. Φτου-φτου τζιαι που μενα.

Σχολιάστε

