Η σαπουνοπερα συνεχιζεται. χαχαχα.

Ουφ! Εκανταντησεν σαπουνοπερα. Λοιπον…. Ας τα πιασουμε εναν ενα. Με τον Μαρκος ευρεθηκαμεν την Τεταρτη τζιαι επιαμεν θαλασσα τζιε για ψαρι σε ενα χωρκουι καμποσο μακρια. Ηταν πολλα ωραιο το χωρκουι. Ηταν μονο ψαραδες τζιαι διπλα στο λιμανι ειχε εναν μοναδικο εστιατοριο. Γιαμ. Αλλα ντακσει. Εκριανεν πολλα η φαση μαζι του, ειδικα μετα που επιεν 3ημερο τζιαι εγνωρισεν ενα ζευγαρι Σουηδους…

Εχτες εγνωρισα τον γυμναστη β’. Που την Βενεζουελα τουτος. Απιστευτος. Παλε καπως οφκερη η κκελε. Απαισιος χαρακτηρας βασικα. Ο αλλος γυμναστης τουλαχιστον εχει πολλην γελιο τζιαι φκαλει μια καλωσυνη. Αλλα ο Βενεσολανος ηταν ολα τα λευτα. Πολλα ψηλος, με 17 κοιλιακους, κκελης με πρασινα μαθκια τζιαι απιστευτα χειλη. Εκαμαμεν σεξ για 2 ωρες τζιαι εγυρισεν τζιαι ειπεν μου οτι πρεπει να το ξανακαμουμε γιατι εν τον εκανουσαν 2 ωρες μονο. Χα. Νομιζω ηταν το δευτερο καλυτερο σεξ-σεξ της ζωης μου. Τελια ζωο τζιαι φοβερος εραστης. Πολλα δυνατο, πολλα καλο, πολλα απλο ταυτοχρονα, χωρις τιποτα αισθηματα εχτος που μιαν απιστευτην ελξη (εν εχω ιδεα γιατι του αρεσα), αλλα ναι. Ο τυπας ηταν πετρα που πανω ως κατω τζιαι ηταν απιστευτα αρσενικο. Ηταν παντρεμενος ως πριν μερικα χρονια που ερωτευτηκε αντρα. Ακομα ενας. Ταυρος στο Ζωδιο. Ασχετο. Θεος, Θεος ομως. Ειπεν μου θα μου στειλει μηνυμα να βρεθουμε. Θα του στειλω και γω αυριο βεβεαια. 

 

Με τον Ψυχοπαθη εφκικαμε ραντεβου την Τριτη τζιαι επιαμε σε ενα φεστιβαλ τζαζ  τζιαι ηταν τελεια. Φεγγαρι, μπυρουες, πολλα καλη μουσικη.  Τζινος κολλημενος πανω μου, πολλα ρομαντικα. Ακολουθησα τη συνταγη του πρωην μου τζιαι εβαλα τον τζιαι εκαμαμεν σεξ μεστο αυτοκινητο ενω αυτος εθελαν απλα να φυει, να παει σπιτι. Εταραξεν ειλικρινα. Εν εξαναδα (σχεδον) αντρα να πελλανισκει τοσον πολλα. Εχω ακομα αισθηματα για τζινον. Ειπεν μου στα αστεια οτι πρεπει να γραψω εναν ποιημα για την νυχτα μας τζιαι εγω εκαμα το τζιαι εστειλα του το τζιαι εσυγγινηθεκεν ο πελλος. Εχωρισεν με τον αλλο εν το μεταξει. Ελυπηθηκα που εν μπορουν να ειναι μαζι. Αξιζει του καποιος του μαλακα.

 

Εχτες τη νυχτα εφκικα με φιλους που του θεατρο τζιαι επιαμεν σε κατι παρακμεςαπιστευτες τζιε εκαταληξα να γλυφουμε με τον πρωην του Αστροφυσικου. Πολλα γελοια φαση. Εν ημουν σιουρος πως ηταν τζινος αλλα τελικα ναι. Χα. Εν εκαμα σεξ μαζι του βεβαια, απλα εχαμουρευτηκαμε λλιο. Χεστηκα κιολας. Ο Αστροφυσικος κατι επαθεν τζιαι ζηλεφκει απιστευτα τουντες μερες. Βεβαια ξερει οτι ενας φιλος του γουσταρει με αλλα εμενα εν μου πολλο-αρεσκει η αληθεια. Αλλα φλερταρω. Αφου αρεσκει μου να φλερταρω, τι να καμω? Βεβεαια σε λλιο εχω γενεθλια που θα ειναι τζιαι οι 2 φιλοι του Αστροφυσικου (που ειναι κολλητοι) τζιαμε.. τωρα να δουμε. 

 

Ο γυμναστης α’ επελλανεν με τουντες μερες. Σημερα να φανταστεις εβαλε μου καμερα για να μου δειξει το νεο του μαγιο… τζιαι λαλει μου «εγω επεθυμησασε.. τζιαι γενικα». Τζιαι θα βρεθουμε μαζι τουντη βδομαδα. Πολλα σκανδαλα. Ο νυν του πρωην μου εχουφτωνεν με εχτες τζιαι εδειχτηκα του. Χαχαχα. Αυτα. Πρεπει να βαλω καλλυτερες φωτος στο ιντερνετ.. σωμαν ομως οχι…εχω ακομα πολλυυυυυ δρομο για να το εμφανισω οπουδηποτε.

Περισσοτερα νεα συντομα. Εν ξερω αν αφηκα τιποτε πισω.

Σχολιάστε

