Ο Μαρκος και ο διαβολος

Ειχα ετοιμασει ενα ποστ το οποιο τελικα δεν  εκανα publish.  Ηταν της Τεταρτης 24/6. Στο ποστ εβγαζα τα νευρα μου για τον Ψυχοπαθη, για την συμπεριφορα του και για την δικη μου.  Το conclusion ηταν πως «Αν γινεσαι κωλος για καποιον, αν ριχνεις τοσο πολλα το εγω σου, αν φτανεις στο σημειο σχεδον να παρακαλας για να σε δει καποιος, για να ειναι μαζι του… τι θα αγαπησει, τι θα θελει ο αλλος αν δεν εχεις περηφανεια? αν δεν εχεις χαρακτηρα? αν δεν εχεις αρχιδια?». Ελεγα πως «Εν ξερω τι επαθα μαζι του. Μεσα σε ενα μηνα εστεισεν με 4 φορες, τζιε εκαρτερουν τον οπως το μαλακα. τζιε συνεχιζω ακομα. Υποσχεθηκεν μου ενα σωρο σκατα. Ο ψευτης, ο αρχιδης. Εγω που εκαμα μεχρι τζιαι σχεδια να καθυστερησω το Μαστερ ενα χρονο για να ειμαι μαζι του. «Ξερεις, ερωτευτηκα καποιον αλλον».

«Ο,τι επαθα μαζι του αξιζει μου ειλικρινα.  Ουλλοι να μου λαλουν.. ρε  μανα μου παρατα τον ο τυπας εν σου καμει καλο…. αλλα οχι, εγω τζιαμε.. λυπου μετον , θελω να τον βοηθησω, εν εχετε ανθρωπια ρε? Ειχαν δικαιον ομως. Ο τυπας να ξερει πλεον οτι πελλανισκω για παρτυ του, οτι αλλαξα ολοκληρο μου το καλοτζιαιρι του για τζινον. Τζιαι ηρτα πισω για τζινον. Τζιαι 3 βδομαδες υστερα αποκαλυψε μου οτι τον τελευταιο μηνα φκενει παραλληλα με καποιον αλλο.. τζιαι οτι εν παν καλα τα πραματα, τζιαι οτι εν ερωτευμενος τζια υποφερει.»

 

Blah, blah, blah. Ειχεν ακομα 2-3 παραγραφους… ευτανα στο συμπερασμα οτι θα τον γραψω τελειως. Δεν ειχαμε μιλησει καθολου για μια βδομαδα, οποτε μου μιλοουσε απο το ιντερνετ ημουν πολυ κρυος, και οντως ειχα αρχισει να νιωθω καλυτερα. Αλλα βεβαια.. Ο διαβολος εχει αλλα σχεδια!!

 

Την Παρασκευη (26/6) εφκηκα ραντεβου με  εναν αλλο…τον Μαρκο. .Ηταν να παμε για μια μπυρα μονο γιατι μετα θα φκεναμε ο καθενας με παρεες. Επηαμε για μπυρα, η μπυρα εγινε δειπνο… Το δειπνο εγινε εξοδος σε εναν αρκετα καλο club με house και εναν ηλιθιο εβεντ για το gay pride – για τον διαγωνισμο του bear (αντρας τριχωτος, συνηθως καπως γεματουης). Mετα ηρτε σπιτι μου, επεσαμε μαζι, εξυνπησαμε… ο τυπας πολλα γλυκος, ντακσι φατσικα μπορει να μεν εγυριζα να τον δω δευτερη φορα, αλλα πολλα καλος χαρακτηρας, φιλα καλα κτλ. Εξυπνησαμε  και λαλει μου.. θελεις να σε παρω εκδρομη? (κατι που ο Ψυχοπαθης ειχε μου υποσχεθει αλλα φυσικα ποττε εν εγινε). Και σηκωστηκαμε επιαμε 2 ωρες και κατι δρομο σε μια πολλα ωραια παραλια, επηαμεν ηδαμε κατι χωρκουθκια, εκολυμπησαμε, εφαμε μεσημεριανο πανω στη θαλασσα… και μετα που μια μεγαλη βολτα στον φαρο που εσιει τζιαμε… εκατεβεηκαμε και επηαμε σε ενα αλλο χωρκο και εφαμε διπλα στη θαλασσα. Εφυγα που σπιτι μου γυρω στις 9 την Παρασκευη και ημασταν μαζι μεχρι το Σαββατο στις 11 τη νυχτα. Ειχα περασει παρα πολυ καλα, πολλα χαρουμενος κτλ.

 

Εεεε….. αποφασισα να παω για ενα ποτο με φιλους το Σαββατο, εφκηκα εξω για καμιαν ωρα γιατι ημουν πτωμα, ηρτα σπιτι και εξεκινησα να βαρκουμαι.. Και λεω, γιατι δεν παω για ποτο στο διπλανο γκει μπαρ που εν πολλα μικρο, και σιγουρα θα ειναι τα παιδια που εν φιλοι του Αστροφυσικου.. ετσι για κανεναν μισαωρο… Επια.. εν ειχε κανεναν τζιαι λαλω νταξει θα πιω την μπυρα μου και θα φυγω… Ετοιμαζομαι να φυγω σε καποια φαση… και ποιον βλεπω μπροστα μου??? Τον Ψυχοπαθη!!! (τωρα αναφκω τσιγαρο μονο που το θυμουμαι). 

Εγω κυριος!. Γεια, σου τι κανεις, πως αποδω? (ο τυπας εν παει ΠΟΤΤΕ σε γκει μερη). Ηταν τζιαμε με δυο φιλες του λεσβιες γιατι ειχαν παει σε ενα γαμο πριν τζιε ειπαν να ρτουν ενα γυρω που ποδα. Μετα που 10 λεπτα εφυαν οι φιλες του.. τζιε τζινος εμεινε μαζι μου. This is the part where I should have left too. But no! Σε καποια φαση αρκεφκει να μου μιλα πολλα, να μου γελα, να με θωρει με τζιντα υπεροχα τα πρασινα τα μαθκια, το απιστευτο το χαμογελο.. τζιε να με αγγιζει, να μου χαηδευκει τα μαλλια μου. Εγω τιποτε αντιδραση, εσυνεχιζα να πινω το ρουμι μου…Γυριζει.. θωρει πως ημουν παγοβουνο τζιαι λαλει μου «μολις εθυμηθηκα οτι γαργαλιεσαι» τζιε αρκεφκει ζιε γαργαλαμαι, εγω εξεκινησα να γελω τζιαι σε τζιντην φαση εφιλησεν με παστον λαιμο οπως με εκραταν και γυριζει θωρει με τζιαι αρκεφκει τζιαι φιλα με κανονικα. Φιλα απιστευτα ο ατιμος. Με το φιλι του εμαυρισαν ουλλα, ουτε που εσκεφτουμουν και εξεκινησα να τον φιλω πισω. Ναι τον ανθρωπω που ειχα αποφασισει να μεν του ξαναμιλησω, να μην τον ξαναδω..

Μισην ωρα μετα εφκαλλεν μου τα ρουχα μου στο σαλονι, εφυλαμε, εκαμεν με ο,τι ηθελε. Εκαμε σεξ για 3μιση ωρες (προκαταρτικα μεσα)… Επελλανα τον, επελλανε με. Εν εξεκολλουσε που πανω μου, ελατρευε το σωμα μου, τη φατσα μου,  τα παντα. Ηταν φασεις φασεις πολλα γλυκος τζιαι φασεις αγριος, οπως πρεπει. Επεσσαμεν μαζι αγκαλια… Αυτος ετζιμηθηκε στα 2 λεπτα γιατι τζιμαται ευκολα τζιαι επισης επρεπε να ξυνπησει να παει στο γραφειο το πρωι. Εγω εμεινα τζιε θωρουντον, εν ετζιμηθηκα λεπτο τζιαι απλα ελατρευα πως ημουν μεστην αγκαλια του μετα που ειχαμε καμει σεξ. Τελια παλαβος.  Να σκεφτουμαι οτι ησως τον αδικησα, οτι τωρα θα θελει να με δει.

 

 Εμ ναι, για τζινον ηταν απλα σεξ. Για τζινον ηταν ξεκαθαρα τα πραματα. Εκαμαμε το, τι αλλο θελεις? Το πρωι εσηκωστηκε, εντυθηκε στα γρηγορα, εδωκεν μου ενα πεταχτο φιλι τζιαι εφυε.. Αυτο ηταν. Εμιλησεν που το ιντερνετ τη δευτερα και ελαλεν μου τα δικα του, την τριτη το ιδιο… Λαλω του «εννα σε ξαναδω¨». Τζιαι λαλει μου «φυσικα, επερασα τελεια στο κρεββατι μαζι σου. Σε ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙς ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ». Χεχ. Ωραια… Καμω υπομονη που το Μαη, ειμαι μαζι του οποτε θελει, τζιαι τελικα, εν το κρεββατι μου μονο που αξιζει, τζιαι τζινο στο απροσδιοριστο.

 

Ωραια. Εκαμα τα λλιον σκατα παλε. Τωρα η μονη λυση ειναι παλε να σταματησω να ασχολουμαι. Αλλα ειδικα τωρα που εκαμαμε σεξ, εγω εχω τοσα συναισθματα. Εννα μου περασει. Αλλα πονω πολλα. Τζαι ξερω οτι εν πρεπει να τον ξαναδω… αλλα ξερω οτι δυσκολα θα αντισταθω αν  μου πει να ξαναβρεθουμαι. Εχει φεστιβαλ τζαζ τουντες μερες τζιαι θελω πολλα να παω μαζι του, ειχαμε πει οτι θα πηγαιναμε πριν κατι βδομαδες. Τιποτα εν μου εχει αναφερει φυσικα. Οπως και το οτι θα πηγαιναμε διακοπες μαζι. Ειχαμεντο κανονισμενο για την δευτερη βδομαδα που θα γυριζα… Τζιαι εκαμεν οτι το εξιχασε… γιατι αποφασισε να παει διακοπες με τον καινουριο. Και γω στην απεξω.

 

Ο Μαρκος θελωει να παμε διακοπες μαζι.. Επερασμε μαζι την Κυριακη τη νυχτα, επιαμε σινεμα, μετα για φαι και μετα επηρεν με σε ενα αραμπ πραμαρα για τσαι κ μπακλαβα. Εχτες (Τεταρτη) ηρτεν και επιασεν με και επιαμε θαλασσα και μετα επηαμε βολτα σε ενα μικρο χωριο και φαγαμε ψαρι τζιαι επηαμε βολτα στο χωρκο τζιαι μετα για mojitos.  Εν τοσο καλος τοσο γλυκος, αλλα δυστυχως εν μου αρεσκει ιδαιτερα, εν νιωθω σχεδον καμια φυσικην ελξην για τζεινον. Ενω για για τον Ψυχοπαθη πελλανισκω, παρολο που ξερω οτι εν τοσο μαλακας.  Μια πατατα. Πρεπει να ακκασω τα χειλη μου τζιαι  να μεν μιλησω με τον Ψυχοπαθη, να μεν του πω να παμε μαζι στο φεστιβαλ, να μεν τον σκεφτουμαι αλλα εν δυσκολο.  Εν πολλα καλυτερος χαρακτηρας που τον ψυχοπαθη, αλλα ωραν ωραν νευριαζει με, εν και οι 2 τους αρκετα πεζοι χαρακτηρες, αλλα ο Ψυχοπαθης εχει πολλην action.  O Μαρκος εν ενα ηρεμο λιμανι. Θα επρεπε να μου αρεσκει ο Μαρκος…. αλλα οχι δυστυχως. Εν με ελκυει σεξουαλικα, ουτε εγκεφαλικα. Κατι εχω, τραβουν με οι μαλακες.  Προς το παρον, το κυριο μου μελημα ειναι να αντισταθω στο να μιλησω του Ψυχοπαθη και να του ζητησω να βρεθουμαι. Ασε που εγραψα τον καημενο τον Αστροφυσικο τελια, εχει μια βδομαδα.

Ηδωμεν. Πρειπει.. πρεπει να αντισταθω. !!

Σχολιάστε

