Ο Ψυχοπαθης, ο Αστροφυσικος, η Παραλια τζιε το Τσαι Τιραμισου.

Ηντα ωραια. Καθουμαι στο μπαλκονι μου τζιε φυσα ενα τελειο καλοκαιρινο αερουι.  Επερασα εναν πολλα πολλα ομορφο σαββατοκυριακο. Εχτες επηαμε με τον Ψυχοπαθη * θαλασσα σε ενα μικρο λιμανι (οχι, εν ειμαι Κυπρο) που εν ειχα κσαναπαει, αν και μια φιλη μου μινισκει σε τζιντο χωρκο.  Ο ψυχοπαθης εν ερωτευμενος αγρια…με καποιον αλλο αλλα εν πολλα περιπλοκη κατασταση  τζιε η αδελφη του εσιει καρκινο. Plus,  δουλευκει που τις 9 το πρωι ως τις δεκα την νυχτα.  Τις τελευταιες 2 βδομαδες ηταν πολλα απομακρος και χαλια αλλα το σαββατο επιασεν με τηλεφωνο ν αμε παρει θαλασσα που μου ειχε υποσχεθει. Ηρτεν τζιε εμπορουσα να δω στα μαθκια του οτι εν ηταν καλα, οτι ο λεβεντης ο χαμογελαστος που εγνωρισα ελειπεν τζιε στην θεση του ηρτεν ενας αλλος νακκον μιζερος, γελαστος μεν αλλα χωρις τζιν την χαρα που κολλας στα 3 λεπτα. So yes.  Νομιζω επιτελους αρκεψα να οριμαζω. Εβαλα τον εγωισμο μου κατω, τα νευρα που ειχα μαζι του τζιαι ειδα τα πραματα πως τα θωρει τζινος τζιε πραγματικα ελυπηθηκα. Εκαμα οτι εμπορουσα για να ειμαι ευχαριστος. Εν εκαμα μουτρα, εν εκαμα παραξενιες (ως τζιε παγωτον εφα για χαττιρι του χεχε), τζιε εκαμα οτι εμπορουσα για να περασει καλα.

Τζιε οντως, μετα που καμιαν-αναμιση ωρα αρκεψεν να γελα, ελαλουν του πελλαρες.. εν εσκασα βασικα οσπου τζιε αρκεψεν  να φυρνεται που το γελιο, ανεβασε τη μουσικη στο ραδιο τζιε  εκσικινησαμε να καμουμε γυρους στο νησι. Σε καποιαν φαση εφτασαμε στη παραλια τζιε εγυρισεν τζιε ειδεν με τζιε εκαταλαβα οτι ηταν να προτιμουσε να εμοιραζετουν τουτην την στιγμη με τον ερωτα του… τζιε επονισα λλιο. Αλλα ακκασα τα χειλη μου τζιε επιατον τζιε βουτισαμε στο νερο τζιε εβαλατον τζιε κολυμπησαμε καμποσο.  Αφηκατον να με πιασει αγκαλια μεστην θαλασσα τζιε ακκασα τον παστον ωμο τζιε αρκεψε να γελα τζιε να μου πετασσει νερα τζιε που τζιντην ωρα ως την ωρα που καπου 6 ωρες μετα εφερε με σπιτι εν εσταματισε να γελα τζιε να παιζει. Επιαμε σε ενα μικρο χωριο μετα την παραλια τζιαμε κοντα τζιε ειδαμε κατι αγαλματα τζιε εναν απαισιο ποστερ του Ιησου που ανιγοκλεινει τα μαθκια του τζιε εφιρτηκαμεν που το γελιο. Ειπεν μου πως το εισιεν καμει δωρο σε μια φιλη του που βαλουν διαγωνισμο ποιος θα καμει το πιο απαισιο δωρο τζιε γω επεθανα του γελιου.

Επιαμε για παγωτο που ηθελεν τζιε εφαεν τζιε που το παγωτο μου τζιε ενιωθα πολλα κοντα του.  Εφιλησεν με αφου φυσικα εγινα shiros που το παγωτο – τζιε τωρα σκεφτουμαι εγω – what comes first? The movie or the feeling? Επερπατησαμεν αγκαλια στο λιμανι τζιε σε καπια φαση εφιλησεν με τζιε πανω στον ωμο (που τα πιο ωραια φιλια εβερ νομιζω – εν τοσον intimate). Επηαμε για ψαριν σε μια ταβερνουα τζιε σε καπια φαση ειδα τον να αλλασει , εμεινεν εθωρεν με τζιε ειπεν μου ποσο γλυκος τζιε καλος ανθρωπος ειμαι τζιε οτι φκαλω του κατι απιστευτα ευγενικο τζιε ομορφο τζιε οτι νιωθει ποσο πολλα θελει να με αγγαλιαζει τζιε να με προστατευει…. τζιε ειπεν μου την κλασσικη του ατακα (παντρεψου με, μετακομισε δαμε, καμε οικογενεια μαζι μου). Τουντην φορα ομως εν τον εκοιταξα με το βλεμμα της ερωτευμενης αγελαδας τζιε ειπα του οτι αν θελει θα τον περιμενω την δευτερα στο δημαρχειο. Τζιε φυσικα εκομπλαρε αλλα ταυτοχρονα εκαταλαβα οτι επονισε. Εν αλλοκοτο να εισαι ερωτευμενος με καποιον (οπως τζινος με τον Αντιζηλον) αλλα να ξερεις οτι καποιος αλλος εν το ιδανικο σου ταιρι (εγω – ή κατι σαν εγω τελοσπαντων).  Τζιε βεβαια εγω εν μπορω να με δω μαζι του για μια ζωη, τουλαχιστον οχι δαμε.

Τεσπα.. μετα αλλος περιπατος, γελιο, αγγαλιες, τα φιλια του ηταν απλα, ουλλον αναγκη εντελως εγωιστικη – εχριαζετουν να νιωσει ποθητος  τζιε σιγουρος για καποιον. Εδωκα του το. Ειπα του για αλλη μια φορα ποσο πολλα τον συμπαθω ως ανθρωπο, πως παρολο που τον ξερω λλιον τζιερω νιωθω μιαν αναγκη για τζινον που εν ειναι ερωτικη γιατι τζινος εν μπορει τζιε γω εν θελω. Οταν επαρκαρε σπιτι μου λαλει μου «εν ακομα σπασμενη η καρδια μου». Θωρω τον εγω τζιε λαλω του «καπως πιο λλιο που πριν?» τζιε αγκαλιαζε με τζιε λαλει μου «οχι, αλλα τουλαχιστον τωρα ειμαι σιουρος οτι σιγα σιγα εννα περασει». Τζιε εχαμογελασεν μου. Ηταν αρκετο νομιζω. Τζιε βοηθα με να ξεπερασω το γεγονος οτι δεν μπορο να ειμαι μαζι του γιατι φευφκω που δαμε σε 2 μηνες. Τουλαχιστον τουντην φορα που ακουσα το Chan Chan που Compay Segundo εν εφανταστηκα να το χορευκω μαζι του τζιε εν εγεμωσαν τα μαθκια μου οπως το βλημμα. Εχαρηκα που ημουν μαζι του. Εκλεισα το κινητο, εγραψα τους ουλλους τζιε απαγορεψα τον να μου μιλησει για δουλειες ή για καποιον αλλον εχτος που τον Αντιζηλον. Ειπα του στην παραλια οτι παντα αμαν ειμαι με καποιον καπου αρεσκει μου να φανταζομαι οτι εν υπαρχει ο υπολοιπος κοσμος, οτι που πανω μου τζιε που πανω του εσιει εναν θολο τζιε για οσες ωρες ειμαστε μαζι ειμαστε immune που τους υπολοιπους.  Τζιε αρεσεν του, τζιε γελαν τζιε σε καπια φαση επεταχτηκαν οι μυξουες του ποξω τζιε γω εσκουπησα του τες τζιε χασκογελουν. Τζιε ενιωσα τζιε καλα που εκαμα εναν πολλα καλο ανθρωπο να γελασει τζιε να ξηασει λλιο τον καμο της αρφης του τζιε μιας ζωης που εν εθκιαλεξε αλλα βασανιζει τον . Εκαμα υπνον γλυκο τζιε βαθυν.

Σημερα (Κυριακη) ηταν τα γενεθλια του Αστροφυσικου ** τζιε παρολο που την Παρασκευη την νυχταν αποφασισεν να μου πει οτι θελει να ημαστεν απλα φιλοι τζιε εγυρισεν τζιε ειπε μου «θελω να ειμαστε απλα φιλοι γιατι αρεσκουν μου αλλοι παραπανω», ειπα να  τον δω. Εστειλε μου μηνυμα στα γενεθλια του τζιε ελυπηθηκα να τον αφηκω μονον του στα γενεθλια του.  Τελικα ειχε παρεα απλα εθελε να περασει τη μερα μαζι μου. Ενιγουεις, ακκασα τζιε τζιαμε τα χειλη μου τζιε λαλω ατε ας παει στο καλο, εν τα γενεθλια του, κρυψε. Επιασα τον τηλεφωνο να του πω τα χρονια πολλα τζιε ειπεν μου να βρεθουμεν για καφε κατω που το σπιτι μου. Εσαστικα εγω χαλαρα-χαλαρα, ηρτεν τζιε ειπαμεν να παμεν για καφε.  Στην πολη εισιεν κατι ωραιο σημερα αλλα εν ειχα τη καμερα μου γαμωτο. Ειχαν καμει σχεδια που λουλουδια με χρωματιστη αμμο σε ολη την κυρια λεωφορο τζιε επιαμεν τζιε ειδαμεν τα. Εθκιανεφτηκαμε στη παλια την πολη. Στην πλατεια της εκλησιας ειχε τζιε εκθεση βιβλιου.

Ηρτεν μου τζιε τουτος λιον down τζιε επηρα τον για καφε στην αγαπημενη μου καφετερια τζιε ελαλουσα του μαλακιες με τα ομολογουμενως πτωχα ιταλικα μου για να γελασει. Ηβραμε τζιε κατι αλλες Ιταλιδες τζιε επιαμε τη παρλα (εγω κυριως εγελουσα στα σωστα σημεια χεχε).  Η καφετερια καμει εναν απιστευτο τσαι τιραμισου – ασχετο.  Τεσπα, εχαλαρωσεν τζιε τζινος, τζιε επηρατον στο φουρνο τζιε επιασαμεν birthday paraphernalia για φοιτητες (βλ. Ταρτουες ατομικες τζιε τζιερουθκια). Εσβησαμεντα μαζι τζιε εγελασαμεν καμποσο. Μετα… εκατσαμε λλιο στη τηλεοραση τζιε ηρτεν ο Τζιαπα ο συνκατοικος να δη τζιε τζινος τζιε επιαν τον οι δαιμονες που μας εβλεπε αγκαλιασμενους πας τον καναπε.  Μετα επηρα τον να φαει μεξανικα που εν ειχε ξαναφαει (???) τζιε εμαθα του το αρτ οφ τυλιγειν φαχιτας. Τζιε επηεν η μερα μας. Ακυρωσεν κατι γνωστους που θα θωρε τζιε ηρτεν σπιτι μου.. απλωσε πανω μου τζιε  εκαμαμεν αγκαλιες για κανεναν 3ωρο. Σε καποιοα φαση.. φιλαμε τζιε τζινος, αλλα παλε χωρις τιποτε ερωτικο τζιε λαλει μου «εσενα πρεπει αν σε παντρευτω τελικα». Χαχα.  Τζιοιν δε λιστ. Eν καμποσο παραξενος…. εν θελει λει να καμει σεξ μαζι μου αλλα οτι περνουμε τελεια μαζι τζιε οτι θελει πολλα τουντες γλυκιες στιγμες μαζι μου. Εεε επηρα τον τζιε τζινον σπιτι μετα που ετζιμιθυκε πανω μου τζιε εβασταν μου το σιεροθι σαν τον 3χρονο.

Τζιε εκαταληξα σε συμπερασμα. Οτι μεταξυ του Ψυχοπαθη που με περνει τοπους τζιε μαθενει μου νεα πραματα, του Αστροφυσικου που μου δινει πολλην στοργην τζιε φκενουμε συνεχεια τζιε περνουμε πολλα ωραια, τζιε του μιντ-μπλουιν  occasional sex που καμω καθε βδομαδα με εναν γυμναστη…. ε οσον τζιε να πεις… αμαν τους βαλεις μαζι εν ο τελειος γκομενος!!!!

Ηδωμεν…

Mar Azul – Cesaria Evora

Chan Chan – Compay Segundo.

Υ.Γ. χρειαζομαι καποιον να μου πει α) πως να βαλω φωτογραφιες παστο μπλογκ β) να καμω λινκς αλλα να εμφανιζεται μονο μια λεξη. Τζιε γενικα. εν εχω ιδεα που κομπιουτερς ορ HTTP.

* ψυχοπαθης και ο Αντιζηλος = βλεπε upcoming posts

** Αστροφυσικος = βλεπε short upcoming posts.

Σχολιάστε

