Μια μερα με μυδια

Eχω προβλημα τελικα. Κατι παει λαθος.  Φταει και  το γεγονος οι εχω πολυ χρονο ελευθερο φυσικα.  Ειδα ονειρο τον Ψυχοπαθη εχτες. Οτι εκαμαμε σεξ. Απιστευτο σεξ.  Μολις εξυνπησα ενομισα οτι εμπορουσα να τον μυρισω πανω μου.  Ηπια καφε τζιαι εφερα καπως τα μιλια μου, αλλα σημερα εν ειχα τιποτε σχεδιασμενο εχτος που το να φκω με τον Αστροφυσικο για φαι. Τελικα ο Αστροφυσικος ακυρωσεν μου το με κατι ψεματακια… σημερα θα εφκενε με τον Τζιοναταν. Η μερα μου εξεκινησε αρκετα ασχημα. Ενιωθα παλε τζιντο πραμα μεστο στομαχι μου για τον Ψυχοπαθη που εν ξερω αν ειναι ταση για εμετο ή κατι χειροτερο.  Εμφανιστηκεν ο Ψυχοπαθης στο msn τζιαι για μια φορα εμιλησεν μου. Λαλω του «καλημερα ηλιε μου» τζιε οταν με ρωτισε γιατι τον λαλω ετσι ειπα του οτι εν επειδη εν οπως τον ηλιο της πολης που ειμαστε τωρα…βλεπω τον σπανια αλλα εν παντα υπεροχος… τζιε γελασε τζιε μετα εγραψε με φυσικα. Τα κλασσικα.

 

Ε εκατσα τζιε γω μπροστα που την πουτανα την τηλεοραση τζιαι εβλεπα μαλακιες με την συγκατοικο… τζιαι εβαλα της Κοτσιρα, Τσαλιγοπουλου, Πλιατσικα και Μαρινελλα τζιαι ενθουσιαστηκε. Εσιει πλακα να θωρεις μια ξενη να ενθουσιαζετε με την Μαρινελλα.

Ετσι επερασε το απογευμα μου. Ηρεμα.

Μετα εμφανιστηκε ο Ραμανι. Επιαν’τον η ορεξεις παλε τζιε ελαλεν μου τις κλασσικες μαλακιες οτι ειμαι παραξενος αλλα πολλα ενδιαφερον τζιαι εκαμεν μου ψυχαναλυση. Τελοσπαντων.. καμω υπομονη γιατι θα παει πισω Φλωρεντια το Σαββατο τζιε εν θα τον ξαναδω για εναν μηνα.  Και παθαινει μαζι μου.  Τζιαι περσι το ιδιο. Οι ρε κουμπαρε, θελω να ειμαστε φιλοι, εν θελω να καμουμε  τιποτε παραπανω. Ατου ο Γαβρηλης παλε φετος. Να οι σποντουες, να τα γλυκολογα, ελα η αγκαλιτσες. Τζιαι γω να καμω υπομονη τζιε να σκεφτουμε οτι εν ωρα να πιασω τα μπογαλακια μου τζαι να παω στο Μαροκκο να δουλεψω λεωφοριατζης.  Να με ρωτα για τον Ψυχοπαθη εν το μεταξυ, τζιε για τον Αστροφυσικο, τζιε για τον Γυμναστη… αλλα ατου. Εν ξερω, πολλα παραξενο πλασμα. «Θελει το μελι μου» που λαλει τζιε ο Κολλητος μου.

 

Ηρτα σπιτι. Ο Αστροφυσικος χασιμιος, εστειλε μου μηνυμα καμιαν ωρα μετα τζιε εκλωσεν. Οι πως με κοφτει τζιε πολλα αλλα ειχα ορεξη για φαι. Ο γουελ. Σπιτι, τηλεοραση, μακαρονια με μυδια … παρα πολλα μυδια και μακαρονια ομως τζιε μετα χαγκεν ντατς, τζιε να θυμουμαι το Γυμναστη να μου λαλει «το παγωτο εν θανατος» χεχε. Ο Γυμναστης εθελε να βρεθουμε… εγραψα τον βασικα γιατι εφκηκα τζιε με εναν αλλον την προηγουμενη βδομαδα… εναν αλλο, λιοτερον ωραιο αλλα πολλα πιο βλακα που καμει τα πραματα πιο απλα γιατι εν προκεται να τον ξαναδω. Πρεπει να κανονισω να φκω κανεναν ραντεβου τουντην βδομαδα… Αυριον εν η μερα του Γυμναστη… εν εχω ορεξη ιδαιτερη να τον δω, εν ξερω καν τι θελει που μενα. Εν καταλαβω πως ενας αντρας αρκετα ωραιος ς με κορμαρα εφατζιθηκε πανω μου.  Αλλα η κκελουα μας δυστυχως εν πολλα στερεοτυπικη. Πολλα οφκερη. Ειμαι γυμναστης τζιαι εν εχω ιδεα ιντα μπου μου γινεται.  Ταυτοχρονα ομως προκαλει μου κομπλεξ ο τυπας. Ανιγουει..

Σχολιάστε

